مهندس کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، دکتر عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران و جمعی از اعضای شورای شهر تهران از کارگاه طراحی گرافیکی ورزش بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۲۳۲۲
رئیس کمیته ملی المپیک در یک کارگاه هنری

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران، مهندس کیومرث هاشمی در حاشیه بازدید از فعالیت های صورت گرفته در کارگاه طراحی گرافیکی با موضوع ورزش گفت: از سوی کمیته ملی المپیک 20 سکه بهار آزادی و بسته ورزشی بازیهای المپیک به 20 نفر برگزیده هدیه داده خواهد شد.

او با اشاره به اینکه همکاری مشترک کمیته ملی المپیک و سازمان زیباسازی شهر تهران در آستانه اعزام تیم های ورزشی به ریو به منظور گسترش ورزش همگانی و تقویت روحیه ملی صورت گرفته است، ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرداری به عنوان متولی فضاهای شهری توجه ویژه ای به موضوع ورزش و سلامت شهروندان داشته که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر هاشمی با بیان اینکه طرح های ارائه شده از سوی گرافیست ها از خلاقیت، زیبایی و در عین نگاه طنزپرداز خوبی برخوردار بوده، افزود: با توجه به اهمیت حضور در یک عرصه بین المللی که در این دوره بیشترین تعداد را در بازی های المپیک داریم، گرافیست های حاضر در این کارگاه از سراسر کشور دین خود را به موضوع تقویت روحیه ملی و گسترش ورزش همگانی ادا کردند.

به گفته رییس کمیته ملی المپیک موضوع ورزش همگانی و گسترش آن در بین شهروندان مساله ای است که نیازمند بسیج همگانی است و باید با نگاهی فراجناحی به آن نگاه کرد تا بتوان شهروندان را به سمت تحرک و ورزش تشویق کرد.

مهندس هاشمی با اشاره به فعالیت های قابل توجه که در کارگاه ورزش صورت گرفته است، گفت: حوزه ورزش موضوع مورد علاقه همه افراد است و نگاه ها به این حوزه فارغ از بحث های سیاسی و فراجناحی بوده بنابراین همکاری بین کمیته و سازمان زیباسازی فرصت مناسبی است تا با یک تبلیغ درست در سطح شهر جوانان و نوجوانان را به ورزش کردن تشویق کرده و سفیران ورزشی که به بازیهای المپیک اعزام می شوند را مورد حمایت و تشویق قرار داد تا با دست پر به کشور باز گردند.

گفتنی است کارگاه طراحی گرافیک با موضوع «ورزش همگانی» از روز یکشنبه 20 تیرماه آغاز شده و به مدت سه روز تا سه شنبه 22 تیرماه در مجموعه فرهنگی سرچشمه واقع در بهارستان ، نرسیده به چهارراه سرچشمه ، کوچه شهید صیرفی پور ادامه داشت که در آن گرافیست ها در کنار اساتید این حوزه طرح های خود را با شعار ورزش همگانی ارائه کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها