بازیگر سریال «معمای شاه» گفته است: در این سریال تاریخی دو نقش چرچیل و میانسالی حسین فردوست را ایفا کردم. طبق اعلام قبلی گروه در «معمای شاه» هنوز نقشم تمام نشده، اما از آنجا که مدتی است برای رفتن مقابل دوربین تماسی با من نگرفتند، فکر می‌کنم بازی‌ام در این سریال به پایان رسیده است.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۵

رضا فیاضی با اشاره به نقش «چرچیل» در این سریال به فارس گفته است: چرچیل یکی از شخصیت‌هایی بود که گریم خوبی داشت، اما بنا به قصه اثر باید حضور کوتاهی را در این سریال ایفا می‌کرد.

وی افزود: نقش اصلی من در این سریال «حسین فردوست» است که هنوز پخش نشده. زمانی که بازی در این نقش به من پیشنهاد شد، مدت‌ها درباره این شخصیت تحقیق و مطالعه کردم و حتی به فایل‌های صوتی که از وی به جای مانده بود نیز گوش دادم. فردوست ویژگی‌های خاصی داشته و در کنار خودخواهی‌اش، مردمدار هم بوده است.

بازیگر سریال «بچه‌های نسبتا بد» تصریح کرد: روزی که برای تست گریم رفتم، هنوز قرار نبود فردوست را دو نفر در جوانی و میانسالی بازی کنند و من فکر می‌کردم فقط من ایفاگر این شخصیت خواهم بود. همان زمان گریمی را که روی صورتم اعمال شد خیلی بیشتر از گریمی که الان دارم، پسندیدم، چراکه به چهره واقعی فردوست نزدیک‌تر بود. در ادامه شرایط ایجاب کرد این نقش در دو بخش ایفا شود و علاوه بر من بازیگر دیگری دوره جوانی او را ایفا کند، اما واقعا دوست داشتم تمام دوران زندگی فردوست را خودم بازی کنم.

وی از علاقه‌اش به آثار تاریخی و حضور در این قبیل کارها نیز گفته است: در کل علاوه بر بازیگری، کارگردانی و نویسندگی، علاقه و دلبستگی خاصی به بچه‌ها دارم. چندی پیش رمانی با نام «مردی با لاک قرمز» که یکی از مجموعه قصه‌هایم هست به بازار آمد. همچنین سه دفترچه شعر دارم که در بازار توزیع شده است. بازیگر سریال «روزگار قریب» ضمن ابراز خرسندی از حضورش در آثار محمدرضا ورزی خاطرنشان کرد: همیشه از حضور در آثار محمدرضا ورزی لذت بردم، چراکه او کار خود را بخوبی بلد است. لنز، دوربین و قاب‌بندی را می‌شناسد. از طرفی همیشه برای بازیگرها احترام خاصی قائل است و حافظه عجیبی نیز دارد. یادم است روزی که از من برای بازی در معمای شاه دعوت کرده بود، از ایفای نقش‌هایم در «امیر کبیر» و حتی دیالوگ‌هایش صحبت می‌کرد و برای من حافظه قوی ایشان بسیار تحسین‌برانگیز بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها