از چهارشنبه این هفته

ترزا می، صاحبخانه جدید شماره ۱۰ خیابان داونینگ می شود

نخست وزیر انگلیس اعلام کرد: خانم ترزا می، وزیر کشور روز چهارشنبه به عنوان نخست وزیر جدید زمام امور را برعهده خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۲۰۹۷۶
ترزا می، صاحبخانه جدید شماره ۱۰ خیابان داونینگ می شود

خبرگزاری صدا وسیما نوشت: دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس امروز اعلام کرد: خانم ترزا می وزیر کشور انگلیس روز چهارشنبه به عنوان نخست وزیر جدید این کشور زمام امور را برعهده خواهد گرفت.

در تحولی دیگر ، وزیر کشور انگلیس تاکید کرد: برخی سیاستمداران هنوز پیام مردم را برای خروج از اتحادیه اروپا نگرفته اند.

وزیر کشور انگلیس و نامزد رهبری حزب محافظه کار و نخست وزیری این کشور در سخنرانی تبلیغاتی در بیرمنگام گفت: تحت رهبری من حزب محافظه کار خود را به طور کامل و مطلق در خدمت مردم عادی و قشر کارگر قرار خواهد داد. ما انگلیس را به کشوری تبدیل خواهیم کرد که برای همه باشد.

ترزا می افزود:‌ اقتصاد انگلیس را به اقتصادی تبدیل خواهیم کرد که برای همه باشد، ما کاری می کنیم که همه در ثروت کشور سهیم باشند.

وی ادامه داد: تنها چیز عجیب این است که چرا سیاستمداران این همه درباره اشتهای مردم برای تغییرات متعجب شده اند، اشتباه نکنید! همه پرسی فقط رای مردم به خروج از اتحادیه اروپا نبود بلکه رای به تغییرات اساسی نیز بود.

نخست وزیر آینده انگلیس گفت: با وجود این برخی از رهبران سیاسی و تجاری ما طوری واکنش نشان داده اند که گویا هنوز مطلب را نگرفته اند. برخی سیاستمداران منتخب مردم هستند که به طور جدی می گویند دولت باید راهی پیدا کند که نتیجه همه پرسی را نادیده بگیرد و انگلیس را همچنان در داخل اتحادیه اروپا نگه دارد.

خروج انگلیس ، یعنی خروج انگلیس !

نخست وزیر آینده انگلیس با اشاره به اینکه برخی صاحبان صنایع و شرکت های بزرگ نیز طوری حرف می زنند که گویا قرار نیست انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شود و هیچ برنامه ای برای آن ندارند، گفت: من بیشتر از این نمی توانم شفاف صحبت کنم، خروج انگلیس یعنی خروج انگلیس و ما باید این کار را با موفقیت انجام دهیم.

ترزا می افزود: هیچ تلاشی برای باقی ماندن در اتحادیه اروپا انجام نخواهد شد. قرار نیست از در پشتی و پنهانی دوباره به اتحادیه اروپا بپیوندیم. قرار نیست همه پرسی دومی درباره این مسئله برگزار شود. کشور به خروج از اتحادیه اروپا رای داد و من اگر نخست وزیر شوم، کاری می کنم که حتما از اتحادیه اروپا خارج شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها