دادستان تهران با اشاره به موضوع فیش‌های حقوقی نجومی از آن به عنوان سونامی یاد کرد و گفت: در این زمینه باید برکناری مدیران متخلف، استرداد وجوه دریافتی و مجازات مسئولان متخلف به صورت توأمان مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۰۹۵۳

به گزارش روابط عمومی دادستانی تهران، جعفری دولت‌آبادی در نشست دادستان تهران با معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران و سرپرستان نواحی دادسرا، قضات ناظر زندان و قضات شعب ویژه محکومان زندانی در مجتمع شهید بهشتی افزود: از مراجع و مسئولان نظارتی می‌خواهیم نسبت به اعلام جرایم صورت گرفته در این زمینه به دادستانی تهران اقدام کنند تا متعاقباً اقدام لازم در جهت پیگرد کیفری افرادی که از طریق نامشروع، مبادرت به تحصیل مال کرده‌اند، صورت گیرد. وی اعتماد مردم به نظام را فراتر از حیثیت افراد دانسته و اظهار کرد: اقدام بموقع دستگاه‌ها و مراجع ذی‌ربط می‌توانست مانع ایجاد برخی تردید‌ها نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران در میان مردم شود. دادستان عمومی تهران ضمن اذعان بر حضور و فعالیت مدیران خدوم بسیاری در کشور، پیش‌بینی هرگونه رانت ویژه برای برخی مدیران را ممنوع و مستوجب پیگرد دانست. وی تأکید کرد در صورت وصول این‌گونه گزارش‌ها، خارج از نوبت و قاطعانه رسیدگی خواهد شد.

آخرین خبرها از پرونده نازنین زاغری و هما هودفر

دادستان عمومی تهران همچنین به مهم‌ترین پرونده‌های دو هفته اخیر دادسرای تهران که با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است، اشاره کرد و پرونده‌های اتهامی متهمان نازنین زاغری (دارای تابعیت ایرانی-انگلیسی)، هما هودفر (دارای تابعیت ایرانی-کانادایی)، نزار زکا (دارای تابعیت لبنانی)، سیامک نمازی و پرونده‌های هفت نفر از متهمان جریان فتنه را از جمله‌ این پرونده‌ها دانست. وی ادامه داد: در این مدت پرونده مربوط به بانک دی که در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از آن یاد شده، به دادسرای کارکنان دولت ارجاع شده است. وی از بازداشت تعداد 20 نفر از افرادی که مرتکب جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی شده و تشکیل پرونده کیفری برای آنان، خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها