سه پسر گردشگر که هنگام تفریح در منطقه جنگلی کلرد شهرستان آمل گم شده بودند، پس از 7 ساعت تلاش امدادگران هلال احمر و آتش نشانی نجات یافتند.
کد خبر: ۹۲۰۹۴۲

سه جوان که اهل آمل بودند، جمعه برای تفریح به منطقه جنگلی کلرد از بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل رفتند، اما عصر هنگام بازگشت راه را گم کردند. خانواده‌هایشان که متوجه ماجرا شده بودند ساعت 19 و 30 دقیقه همان روز برای نجات آنها با هلال احمر و امداد کوهستان تماس گرفتند و کمک خواستند. با گزارش این ماجرا به هلال احمر، دوگروه از امدادگران همراه گروهی از آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی آمل در منطقه جنگلی حاضر شدند و از دو جهت جنگل ، جستجوها را آغاز کردند. سرانجام بعد از 7 ساعت عملیات ساعت 3 بامداد شنبه سه جوان گمشده را در دره تسکاچال یافتند و آنها را پس از 5 ساعت پیاده روی همراه خود به پایین منطقه جنگلی و نزد خانواده‌هایشان منتقل کردند.

سقوط پاراگلایدر به دره

سقوط پاراگلایدر در دره گردوی شهر اراک به مصدومیت یک نفر منجر شد. صبح شنبه فردی که در دره گردشگری گردوی شهر اراک در میدان کوهنورد کوه سرخه اقدام به پرواز با پاراگلایدر کرده بود که به دلیل نامعلومی تعادلش را از دست داد و سقوط کرد. مرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد، اما از وضع او گزارشی منتشر نشده است.

سرقت 4 کیلو و 200 گرم طلا از طلافروشی

مردی که به اتهام سرقت 4 کیلو و 200 گرم طلا از یک مغازه طلافروشی تحت تعقیب پلیس بود در شهرستان خمینی شهر دستگیر شد .

سرهنگ خسرو احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در این‌باره گفت: چندی پیش یک طلافروشی در یکی از استان‌ها مورد دستبرد قرار گرفت و سارق آن تحت تعقیب پلیس بود تا این‌که چند روز پیش ماموران پلیس آگاهی خمینی شهر اطلاعاتی به‌دست آوردند که نشان می‌داد سارق فراری به خمینی شهر گریخته و پنهانی در یکی از محله‌های این شهرزندگی می‌کند. وی اضافه کرد: ماموران موضوع را بررسی کرده و با اطمینان از حضور سارق طلافروشی در یکی از محله‌های خمینی شهر با هماهنگی قضایی وارد مخفیگاه متهم شدند و او را دستگیر کردند.

احمدی تصریح کرد: در بازرسی از خانه پدری سارق،4 کیلو و 200 گرم طلا به ارزش 453 میلیون تومان ونیز 144 عدد سکه پارسیان کشف شد.

سرقت از زنان با لباس پلیس

سه پسر جوان که با استفاده از لباس ماموران پلیس خودرو زنان را به سرقت می‌بردند در مشهد دستگیر شدند. هفته گذشته زنی جوان سراسیمه به پایگاه پلیس مراجعه کرد و در حالی که هنوز شوکه بود از سرقت خودرویش توسط سه پسر جوان خبر داد.

شاکی پرونده به ماموران گفت:در بلوار فردوسی مشهد در حال رانندگی بودم که حس کردم چند نفر تعقیبم می‌کنند.به یکی از فرعی‌ها پیچیدم که سرنشینان یک خودرو راهم را سد کردند و سه مرد با لباس نظامی از خودرو پیاده شدند.آنها مدعی شدند خودرو سرقتی است و باید آن را به پارکینگ منتقل کنند. ماموران قلابی خودرویم را دزدیدند و من نتوانستم کاری کنم.

پس از این شکایت، ماموران کلانتری آبکوه مشهد تحقیقات خود را آغاز کردند. کارآگاهان با پیگیری موضوع به سرنخ‌هایی دست یافتند که به شناسایی سارقان منجر شد. سرانجام ماموران با اطلاع از محل زندگی سارقان جوان، ساعت 2 بامداد 12 تیر آنها را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کردند. سرهنگ محمد بوستانی، رئیس پلیس مشهد درباره این سارقان گفت: در تحقیقات مشخص شد این سه جوان که هم محله‌ای بودند با لباس نظامی مقابل زنان راننده را می‌گرفتند و به بهانه بد حجابی یا بهانه‌های مختلف خودروی آنها را سرقت می‌کردند.

وی همچنین ادامه داد:در بازرسی از مخفیگاه این جوانان یک اسلحه کلت پلاستیکی،یک اسپری اشک آور و یک رشته دستبند کشف شد.

واژگونی اتوبوس با 2 کشته

اتوبوس ولوو با 15 سرنشین هنگام حرکت در محور شیراز ـ اصفهان واژگون شد و دو کشته و 13 مصدوم برجای گذاشت. این اتوبوس 15 سرنشین داشت که روز شنبه در کیلومتر 60 محور پل راه‌آهن سعادت‌شهر در شمال استان فارس با یک کامیون بنز برخورد کرد. در این حادثه یک زن و یک مرد کشته و 13 نفر مصدوم و به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند. بررسی‌های پلیسی راهور نشان می‌دادکه علت این حادثه بی‌توجهی راننده اتوبوس ولوو به جلو بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها