شایعه‌ای که برای آبی‌ها حاشیه‌ساز می‌شود

مجیدی غایب جشن پیراهن استقلال

فرهاد مجیدی و داستان ادامه دار شماره 7. از روزی که علیرضا منصوریان هدایت اسقلال را در دست گرفت اتفاق‌های زیادی افتاد که مهم‌ترین آنها کنار گذاشتن فرزاد مجیدی و البته روشن شدن تکلیف پیراهن شماره 7 بود.
کد خبر: ۹۲۰۸۸۰

از زمانی که آبی‌ها با بختیار رحمانی به توافق رسیدند آنها یک تصمیم جدی گرفتند. این‌که پیراهن شماره 7 را از بایگانی خارج کنند و آن را بر تن رحمانی بپوشانند.

همه کارها انجام شد و فقط ماند رخصت گرفتن از کاپیتان مجیدی. فرهاد که خیلی وقت است تلفن همراهش را پاسخ نمی‌دهد در شبکه مجازی اینستاگرام موافقت خودش با دادن پیراهن به بختیار را اعلام کرد و نوشت که مشکلی از این بابت ندارد، اما به نظر می‌رسد که فرهاد دلخور است.دلخور از خیلی چیزها و البته دلخور از علیرضا منصوریان. احتمالا او بر این عقیده بوده که قبل از تمام این تصمیم‌گیری‌ها بهتر بود هماهنگی‌های لازم را با او هم انجام می‌دادند، اما منصوریان که از دوستان نزدیک فرهاد است چنین کاری را انجام نداده است. پس از این اتفاق استقلالی‌ها برای دلجویی از مجیدی تصمیم گرفتند تا در جشن پیراهن‌شان برای لیگ برتر شانزدهم از این بازیکن دعوت کنند تا با حضور در مراسم خودش پیراهن شماره 7 را به بختیار رحمانی بدهد. مجیدی اسم کوچکی در باشگاه استقلال نیست و هر بار که به ورزشگاه آمده طرفداران زیادی را با خودش به آزادی کشانده است.

مجیدی فعلا سکوت اختیار کرده و واقعا کسی نمی‌داند که پشت این سکوت چه چیزی پنهان است، اما دوستان نزدیک او حرف‌هایی می‌زنند که چندان خوب نیست و بدون شک استقلال را در همین ابتدای راه وارد بحران خواهد کرد. مجیدی در جشن پیراهن باشگاه استقلال شرکت نمی‌کند!

او که انتظارهای زیادی از استقلالی‌ها داشته این روزها در خارج از ایران به کارهای شخصی‌اش رسیدگی می‌کند و هنوز هم که هنوز است شایعه‌ای را که از حلقه دوستانش دهان به دهان شده را تکذیب نکرده است. باید دید تا روز جشن لباس استقلالی‌ها که احتمالا هفته آینده باشد مجیدی واکنشی به این اخبار نشان می‌دهد یا نه؟ اگر فرهاد در جشن پیراهن شرکت نکند و اگر... .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها