ادامه جستجوی امدادگران هلال احمر در رودخانه

4 روز از گم شدن «امیر علی» در جاده هراز گذشت

رئیس جمعیت هلال احمر آمل از ادامه عملیات جست‌وجو برای یافتن کودک پنج ساله اهل افسریه تهران در حاشیه رودخانه هراز توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر و آتش‌نشانی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۸۴۶
4 روز از گم شدن «امیر علی» در جاده هراز گذشت

میزان نوشت: جمشید نیکزاد گفت: شامگاه جمعه کودک پنج ساله تهرانی در حاشیه رودخانه هراز مفقود شد که این گزارش ساعت 20 و 33 دقیقه شب گذشته با تماس تلفنی از طریق مرکز EOC جمعیت هلال احمر مازندران اعلام شد.

وی افزود: با اعلام مفقودی کودکی به نام «امیر علی» پنج ساله عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای یافتن او کار جستجو را آغاز کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با بیان اینکه خانواده امیر علی در زیر پل باغ صفا در حاشیه رودخانه هراز مشغول تفریح و استراحت بودند، یادآور شد: این خانواده به یکباره متوجه مفقودی کودک پنج ساله خود شدند.

این مسئول با اشاره به فاصله چهار متری خانواده تهرانی با رودخانه، بیان کرد: احتمال می‌رود کودک به داخل رودخانه افتاده و غرق شده باشد.

نیکزاد با اعلام اینکه هم‌اکنون تمام تلاش‌ها برای یافتن کودک و به نتیجه رسیدن عملیات جست‌وجو ادامه دارد، گفت: تیم‌های پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر از کهرود و گزنک در محل حادثه حاضر هستند.

وی با اشاره به اعزام یک تیم جست‌وجو از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آمل، افزود: همه تلاش‌ها را برای جست‌وجوی این کودک انجام می دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها