دور جدید تمرینات آماده سازی آلانیااسپور برای حضور در رقابت های سوپرلیگ ترکیه در حالی آغاز شد که حضور تعداد زیادی از خریدهای جدید باشگاه حال و هوای تمرین را عوض کرده بود.
کد خبر: ۹۲۰۷۴۸
باشگاه آلانیا همچنان در انتظار ورود شهباززاده

به گزارش جام جم آنلاین ، بازیکنانی نظیر آکام لطیفی از نیجریه، کارلوس گارسیا از اسپانیا، دانیل کاندیاس از پرتغال، آلکساند کاپلینکو از اوکراین، آرهان کارتال و طاها یالیچیر دو خرید سرشناس از ترکیه نفراتی بودند که در کمپ تمرینی باشگاه خود را به حسین کاپرال سرمربی تیم معرفی کردند و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.

نکته جالب این تمرین به ادعای سرمربی آنالیا برمی گشت که ثابت می کرد این باشگاه همچنان چشم انتظار ورود مهاجم ایرانی به جمع تیمش است تا با قدرت بیشتری وارد این فصل شود. کاپرال در جمع خبرنگاران حاضر در محل تمرین ضمن ابراز رضایت از شرایط تیم تصریح کرد:« رئیس باشگاه بنا به نیازهایی که داشتیم وارد بازار شد و انصافا بازیکنان خوبی را به تیم اضافه کرد اما هنوز کار ما در بازار تمام نشده چون منتظر ورود دو خرید دیگر در خط دفاع و حمله هستیم که طرفداران مان را سورپرایز خواهند کرد».

این مربی همچنین در پایان صحبت هایش گفت:« فصل قبل برای آلانیا رویایی تمام شد و ما به سوپرلیگ رسیدیم و حالا در صدد هستیم تا رویاهای بیشتری را برای طرفداران مان محقق کنیم که یکی از آنها کسب جایگاه مناسب در سوپر لیگ است و من با اضافه شدن نفرات مد نظر اطمینان دارم که می توانیم دست به کارهای بزرگ تری بزنیم».

با صحبت هایی که حسین کاپرال سرمربی آلانیا در خصوص دو خرید جدید انجام داد و همین طور اخباری که در سایت های معتبر خبری ترکیه نقل شده به نظر می رسد باشگاه آلانیا سخت منتظر نهایی شدن عقد قرارداد با سجاد شهباززاده مهاجم باشگاه استقلال ایران است تا خط حمله اش را تقویت کند به خصوص که تا امروز در راه جذب مهاجمان جدید هم به توفیقی نرسیده است.

شاید به همین خاطر هم هست شهباززاده طی روزهای گذشته در چند نشست با مدیران باشگاه و همچنین مسئولان سازمان لیگ در پی فسخ قرارداد و جدایی از جمع بازیکنان استقلال بود تا در اسرع وقت به تمرینات آنالیا اضافه شده و خود را برای حضور در سوپرلیگ ترکیه آماده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها