نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال زیاد حادثه حمله امروز در دالاهو از بیرون از کشور سازماندهی شده است.
کد خبر: ۹۲۰۴۹۱
2 تن از دوستانمان شهید شدند/  عوامل حمله از خارج هدایت می شدند

به گزارش جام جم آنلاین، حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس که امروز همراه با فرماندار و مدیرکل شیلات منطقه هدف یک سوقصد قرار گرفت، در گفتگو با شبکه خبر تصریح کرد: چنین حوادثی هرگز در گذشته رخ نداده و احتمال دارد که این حادثه از بیرون از مرزها سازماندهی شده باشد.

فلاحت پیشه درباره جزئیات حادثه سوقصد گفت: پس از برگزاری نشست شورای اداری شهرستان دالاهو،عازم ریجاب بودیم که در کمین تروریستی گرفتار شدیم و دو تن از دوستانمان شهید شدند.

نماینده دالاهو افزود: راننده و رئیس دامپزشکی منطقه در این حادثه جان باختند و فرماندار و مدیرکل شیلات نیز به شدت آسیب دیدند.

فلاحت پیشه گفت: ما هرگز مسلح به منطقه نمی رویم و هرگز چنین مواردی درمنطقه نداشتیم. بسیاری از مردم نیز در این ساعات تماس گرفته اند و جویای احوال ما و همکارانمان شده اند.

او در پایان تصریح کرد: امیدواریم نیروهای امنیتی خیلی زود عاملان این حمله را شناسایی کنند.

فرهاد تجری، دیگر نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی نیز از احتمال تروریستی بودن این حادثه خبر داد و اعلام کرد عملیات شناسایی مهاجمان آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها