شاهرخ خان که زمان نمایش عمومی فیلم تازه اش «رئیس» را تغییر داد تا با «سلطان» سلمان خان برخورد نکند، دلیل این کار را در یک مصاحبه اعلام کرد.
کد خبر: ۹۲۰۴۰۷
«رئیس» به نفع «سلطان» کنار کشید

به گزارش جام جم آنلاین ، درام پرتنش اجتماعی شاهرخ خان قرار بود همزمان با جشن های عید فطر در سینماهای هند اکران عمومی شود.

شاهرخ خان که تا قبل از اکران عمومی موفقیت آمیز «سلطان» در این باره صحبت نکرده بود، می گوید حالا می تواند در رابطه با آن حرف بزند.

او دو دلیل را برای تغییر زمان نمایش عمومی «رئیس» ارائه داد و هر گونه اختلافی با سلمان خان را قویا رد کرد.

به گفته شاهرخ:«برای اکران عمومی هر فیلم بزرگ هندی، ما حداقل به 3500 سالن نمایش در سراسر خاک هند نیاز داریم. اگر قرار باشد دو فیلم بزرگ همزمان با هم به روی پرده سینماها بروند، باید حدود 7 هزار سالن نمایش را به آن دو اختصاص دهیم.»

این بازیگر در ادامه صحبت خود، به این واقعیت اشاره کرد که در هند این تعداد بالای سالن سینما وجود ندارد.

شاهرخ در ادامه صحبت خود، به ذکر دلیل دوم پرداخت و اضافه کرد:« فیلم ما با آن که آماده نمایش عمومی بود، ولی باید یکی دو صحنه را دوباره فیلم برداری می کردیم. نمی خواستم به خاطر تعجیل در اکران عمومی فیلم، آن صحنه ها را که اتفاقا صحنه های مهمی هم هستند، سردستی فیلم برداری کنیم.»

به نوشته سایت ایندیا اف ام، «رئیس» برای نمایش عمومی در 25 ژانویه سال 2017 آماده می شود. راهول دولاکیا کارگردان فیلم است.

شاهرخ خان در این فیلم در نقش مردی به نام رئیس خان بازی می کند، که تجارت محلی خودش در زاغه های بمبئی را دارد.

تجارت به ظاهر قانونی او، از سوی یک مامور پلیس (با بازی نوازالدین صدیق) مورد تهدید و چالش قرار می گیرد.

ماهیرا خان بازیگر سینمای پاکستان، با «رئیس» اولین فیلم بالیوودی خودش را ارائه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها