بشار اسد به همراه همسرش به عیادت تعدادی از مجروحان جنگی ارتش سوریه رفت.
کد خبر: ۹۱۹۷۵۰
عیادت رییس جمهور سوریه و همسرش از مجروحان جنگ +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، بشار اسد، رئیس جمهوری این کشور به همراه «اسماء» همسر خود روز پنجشنبه به عیادت تعدادی از مجروحان ارتش سوریه در روستاهای حومه حمص رفتند.

ریاست جمهوری سوریه تاکید کرد که «کسی که به خاطر سرزمینش روح و جسم خود را فدا می‌کند و تمام توان خود را برای دفاع از آن به کار می‌گیرد وطن نیز با تمام امکانات خود و با تمام نهادها از او حمایت می‌کند تا مطمئن شود زندگی شایسته‌ای دارد».

طرح «مجروح وطن» به زودی با استفاده از جدیدترین تجهیزات پزشکی و با تجربه‌ترین کادر پزشکی برای مداوای تمام مجروحان به روز می‌شود.

بر اساس اقدامات صورت گرفته در چهارچوب این طرح تاکنون 435 مجروح کمک‌های لازم را دریافت کرده و 285 پروژه تولیدی برای تامین معاش این افراد انجام شده است.

پیشتر رئیس جمهور سوریه و همسرش در ماه مارس به مناسبت روز مادر و گذشت یک سال از آغاز طرح مجروح وطن میزبان تعدادی از مجروحان جنگی و مادران آنها بوده‌اند.

از سوی دیگر دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در ژنو گزارش داد که تا روز 5 ژوئیه کمک‌های بشردوستانه به 941 هزار و 825 تن از شهروندان سوریه که در مناطق تحت محاصره به سر می‌برند، ارسال شده است.

در بیانیه این دفتر آمده است که کمک‌های بشردوستانه به مناطق صعب العبور نیز رسانده شده است.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها