پاریس برای دوستداران شکلات یک بهشت است و سنت جرمن پایتخت کاکائو در این شهر است! در این ناحیه شکلات فروشی های زیادی وجود دارند که شاید شما را گیج کنند.
کد خبر: ۹۱۹۶۲۴
بهترین شکلات های پاریس را پیدا کنید

به گزارش جام جم آنلاین ، اگر شکلات دوست هستید ما بهترین فروشگاه های پاریس را به شما معرفی می کنیم.

Debauve et Gallais

Debauve et Gallais یکی از قدیمی ترین شکلات فروشی های پاریس است که از سال 1818 در مغازه کوچک خود در Rue des Saints-Pères مشغول به کار بوده است. در سال 1819 تنها تولید کننده شکلات برای خانواده سلطنتی بود و از آن به بعد شکلات های بسیار خوشمزه و انحصاری برای لوئی هجدهم، شارل دهم و لوئی فیلیپ درست می کرده است. از سال 1913 فروش شکلات های خود را با همان جعبه های آبی و طلایی برای عموم آغاز کرد. این شکلات فروشی برای ترافل های شکلات تلخش بسیار معروف است.

Pierre Marcolini

Pierre Marconi دو مغازه در سنت جرمن پاریس دارد. یکی در Rue de Seine که در سال 2003 باز شده و یک مغازه جدید کوچک تر در Rue de Bac که در سال 2013 باز شده. پیشنهاد ما Rue de Bac است که در آن بیش از 60 نو بن بن (bonbon) با رنگهای مختلف پیدا می کنید.

Jean-Charles Rochoux

Jean-Charles Rochoux که با آینه و چوب بلوط براق تزیین شده بیشتر شبیه بوتیک است تا شکلات فروشی. بن بن های رنگارنگ، پرالین و ترافل های توپر در ظرف های شیشه ای به نمایش در آمده اند. پس از خرید، شیرینی ها به طرز هنرمندانه ای در یک ظرف نقره ای بسته بندی می شوند طوری که فکر می کنید خرید کیف لوبوتین خریده اید! ترافل Medan را اینجا حتما امتحان کنید.

À la Mère de Famille

À la Mère de Famille که در سال 1761 باز شده قدیمی ترین شکلات فروشی پاریس است. مغازه آنها در Rue du Faubourg در لیست آثار تاریخی فرانسه درج شده است! بیسکوییت های فلورنتین را اینجا حتما بخرید.

Henri Leroux

Henri Leroux که یک بار به عنوان بهترین شکلات فروشی پاریس انتخاب شده جز معروف ترین شکلات فروشی های این شهر است. این مغازه از بهترین کاکائوهای وانواتو، سائوتومه، کلمبیا و ماداگاسکار استفاده می کند و بیش از 80 نوع شیرینی جدید درست کرده است و بیشتر شبیه موزه شکلات است!

Patrick Roger

در بلوار مرکزی سنت جرمن که همه شکلات فروشی ها آنجا جمع شده اند، Patrick Roger را هم می توانید پیدا کنید که یکی از جذاب ترین شکلات فروشی های پاریس است. راجر برای مجسمه های بزرگ شکلاتی که می سازد معروف است. همچنین این مغازه جایزه Meilleur Ouvrier de France را نیز برده است که هر 4 سال یک بار به بهترین صنعت دست اهدا می شود. هر کدام از شیرینی هایی که در این مغازه فروخته می شوند در نوع خود یک هنر هستند.

Pierre Hermé

بر خلاف Henri Leroux یا Pierre Hermé که شکلات ها را در قفسه های شیشه ای مثل جواهرات چیده اند، در اینجا شکلات ها مانند مغازه های قدیمی در ظرف هایی با قاشق هستند و شما می توانید خودتان از آنها بردارید.

Maison Georges Larnicol

بر خلاف Henri Leroux یا Pierre Hermé که شکلات ها را در قفسه های شیشه ای مثل جواهرات چیده اند، در اینجا شکلات ها مانند مغازه های قدیمی در ظرف هایی با قاشق هستند و شما می توانید خودتان از آنها بردارید.

Un Dimanche à Paris

Un Dimanche à Paris یک رستوران، کافه و شکلات فروشی است. بر خلاف شکلات فروشی های دیگر مجسمه های شکلاتی و دکور مجلل ندارد، فقط شکلات که به سادگی در قالب های مربع شکل درست شده است. اما همین شکلات ها به تنهایی کافی هستند. chocolat chaud را اینجا حتما امتحان کنید که از شکلات آب شده، خامه و دارچین درست شده است.

Chapon Chocolatier

قبل از باز کردن این مغازه، پتریس چاپون در کاخ باکینگهام سر آشپز بود. در نتیجه یکی از چیزهایی که این شکلات فروشی با آن معروف شده موس قیفی است که شما می توانید در 5 نوع مختلف انتخاب کنید. نوآوری های چاپون قابل تحسین اند و او از همه چیز از ریحان گرفته تا نمک دودی را در شیرینی های خود استفاده میکند.

لست سکند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها