فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

انسداد فیزیکی و الکترونیکی مرزها در سال ۹۶

شمخانی در جلسه غیر علنی مطرح کرد:

داعش پشت مرزهای ایران دفن می‌شود

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه غیر علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس گفت که علی رغم وجود تهدیداتی علیه ایران داعش پشت مرزهای ایران دفن خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۹۴۳۶
داعش پشت مرزهای ایران دفن می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین ،غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد:‌ آقای شمخانی با حضور در جلسه غیر علنی امروز مجلس شرایط امنیتی کشور، اقداماتی که درمورد برجام انجام دادند و وضعیت ترکیه و داعش را تبیین کردند.

وی افزود:‌ تبعا این جلسات برای هماهنگی بین قوا و مسئولین تصمیم‌گیرنده کشور خیلی الزامی است چرا که مقامات کشور باید بدانند که وضعیت امنیتی چگونه است و خدای نکرده نمایندگان نظر یا اقدام مخالفی نکنند. لذا این جلسات در جهت هماهنگی، تعامل و اطلاع از آخرین وضعیت امنیت کشور است.

جعفرزاده ادامه داد:‌ آنچه در گزارش ارائه شده برای ما حائز اهمیت بود این است که علی رغم این که ما در یک منطقه آتش فشانی قرار گرفته‌ایم و کشورهای اطراف حمله آماج اقدامات تروریستی و ضد امنیتی قرار دارند ایران در ضریب امنیتی بالایی قرار دارد و گرچه این امر نباید ما را اقناع کند چرا که دشمن اصلی ما یعنی آمریکا و صهیونیست مرتبط علیه ما کار می‌کنند.

وی با اشاره به اظهارات شمخانی درباره‌ی اهداف و نقشه‌های دشمنان علیه کشور اظهار کرد: ایشان همچنین به تحرکات داعش در منطقه و اقدامات تروریستی در بغداد و استانبول اشاره کردند و گفتند با وجودی که این که تهدیداتی علیه ایران وجود دارد اما قطعا داعش پشت مرزهای ایران دفن خواهد شد.

همچنین یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از گزارش دبیر شورای عالی امنیت ملی در جلسه غیر علنی صبح امروز در مورد وجودامنیت کامل در کشور با تلاش‌های گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

هاجر چنارانی اظهار کرد:‌ آقای شمخانی در جلسه غیر علنی در مورد وضعیت خاورمیانه توضیحاتی ارائه کردند و گفتند ایران از لحاظ امنیتی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

وی افزود:‌ ایشان همچنین کلیه عملیات‌های تروریستی که اخیرا از سوی داعش در منطقه انجام شده را مورد اشاره قرار دادند و گفتند که الحمدالله با توجه به تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) شرایط فعلی امنیتی کشور بسیار مطلوب و عالی است.

این نماینده مجلس در باره‌ی گزارش شمخانی در مورد برجام نیز تصریح کرد:‌ با توجه به صحبت‌های ایشان برداشت من این است که ما انشاء الله در موردمردم محتاط‌تر گام بر می داریم و به ویژه این که دنیا به دنبال این است که امنیت منطقه ما را به خطر بیندازد و ایران را تحت فشار قرار دهد.لذا به نظر می‌رسد بازنگری بیشتری در مورد برجام مورد نیاز است.

منبع:ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها