دکترعلی عسکری، رئیس رسانه ملی روز گذشته و همزمان با روز جهانی قدس از خبرگزاری صداوسیما و فعالیت شبکه‌های پنج، خبرو شبکه HD تهران بازدید کرد.
کد خبر: ۹۱۸۲۵۸

به گزارش جام‌جم، رئیس رسانه ملی با حضور در جمع خبرنگاران و مدیران خبرگزاری صداوسیما از مجموعه فعالیت‌های آنان در روز جهانی قدس تقدیر کرد. وی همچنین با حضور در استودیو پخش شبکه پنج سیما به عوامل ویژه‌برنامه روز قدس این شبکه خسته‌نباشید گفت. رئیس سازمان صداوسیما همچنین ضمن بازدید از بخش‌های تحریریه خبر، رژی و استودیوها، نودال و دریافت ارتباط زنده، از مدیران و کارکنان این شبکه به خاطر پوشش مناسب مراسم و برنامه‌های روز جهانی قدس قدردانی کرد. همچنین در این روز، دکتر علی‌عسکری از بخش‌های مختلف شبکه HD تهران نیز بازدید کرد. در این بازدید، کارکنان شبکه تهران به‌خاطر تازه‌تأسیس بودن این شبکه، برخی از محدودیت‌ها و نیازهای فنی را با ریاست سازمان در میان گذاشتند. رئیس رسانه ملی از فعالیت‌ها و زحمات کارکنان این شبکه نیز به خاطر پوشش مناسب مراسم و برنامه‌های روز جهانی قدس قدردانی کرد.

رضا قدیمی، مشاور رئیس رسانه ملی شد

دکتر علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما در حکمی مهندس رضا قدیمی را به سمت «مشاور رئیس سازمان» منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛ دکتر علی‌عسکری در این حکم آورده است: جناب اقای مهندس رضا قدیمی، نظر به سوابق ارزشمند فنی، اجرایی و فرهنگی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور رئیس سازمان» منصوب می‌شوید. هماهنگی و تحرک بیشتر در حوزه فضای مجازی و فناوری‌های مربوطه، از جمله ماموریت‌های جنابعالی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها