رئیس جمهور آمریکا گفت دونالد ترامپ، نامزدی عوامگرا نیست بلکه نامزدی بیگانه ستیز و وقیح است. باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در حاشیه نشست سران آمریکای شمالی در اتاوا، پایتخت کانادا اعلام کرد دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه، نامزدی عوامگرا نیست بلکه نامزدی بیگانه ستیز و وقیح است.
کد خبر: ۹۱۸۰۱۹
اوباما : ترامپ نامزدی بیگانه ستیز است نه عوامگرا

به گزارش جام جم آنلاین ، رئیس جمهور آمریکا گفت: فردی که هرگز کوچک ترین احترامی برای کسانی که کار می کنند نشان نداده است، هرگز به برای مسائل مربوط به عدالت اجتماعی مبارزه یا برای این که کودکان فقیر حق زندگی آبرومندانه یا دسترسی به بهداشت داشته باشند، اقدامی نکرده است، با تعریف عوامگرا منطبق نیست.

اوباما در کنفرانس مطبوعاتی بدون ذکر نام نامزد پیروز انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان، افزود: کسی که برای رای آوردن به مسائل جنجالی وارد می شود، به طور ناگهانی مردمگرا نمی شود بلکه مخالف مهاجرت یا بیگانه ستیز است. حتی بدتر از آن (چنین شخصی) طرفدار وقاحت تمام عیار است.

باراک اوباما هفته آینده با هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مبارزه انتخاباتی دست خواهد زد و تلاش خواهد کرد در نوامبر آینده کاخ سفید را در دست جناح دموکرات حفظ کند.

شش دقیقه سخنان طولانی روز چهارشنبه اوباما در اتاوا درباره عوامگرایی و بیگانه ستیزی شاید پیش درآمد راهبرد وی برای کمک به وزیر امور خارجه سابق خود برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری باشد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها