ترامپ: به تشکیلات جمهوریخواهان در آمریکا نیاز ندارم

نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر تاکید کرد رکورد تازه ای در تاریخ انتخابات برای جمهوریخواهان به ثبت رسانده و از همه روسای جمهور پیشین که از حزب متبوعش بوده اند از جمله از بوش ها هم رای بیشتری بدست آورده است.
کد خبر: ۹۱۴۷۲۵
ترامپ: به تشکیلات جمهوریخواهان در آمریکا نیاز ندارم

به گزارش جام جم آنلاین ،دونالد ترامپ در تازه ترین سخنرانی تبلیغاتی خود گفت: در فرآیندی عادلانه و برابر، همه رقبایش را با فاصله بسیار کنار زده و موفق شده دو ماه پیش از برگزاری گردهمایی بزرگ جمهوریخواهان نامزدی حزب را از آن خود کند.

ترامپ خودش را نامزدی خواند که در فاصله ی 9 ماه انتخابات مقدماتی در 37 ایالت برنده قطعی بوده و 14 میلیون رای مردمی را با خود همراه کرده است.

دونالد ترامپ دوباره هیلاری کلینتون، نامزد احتمالی حزب دموکرات را فردی فریبکار خواند و افزود :در تازه ترین نظرسنجی معتبر میزان محبوبیت ترامپ و هیلاری حقه باز با هم برابر است.

نامزد احتمالی حزب جمهوریخواه بار دیگر به مطبوعات حمله کرد و کارکنان رسانه ها را نانجیب ترین انسان ها خواند و تاکید کرد :کنگره ملی حزب جمهوریخواه از همین افراد تشکیل شده است و این نهاد وجاهت قانونی ندارند.

ترامپ به باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا هم حمله کرد و او را بدترین مذاکره کننده ای خواند که از ایران شکست خورده است و افزود: « وقتی پای مذاکره با حزب جمهوریخواه در میان باشد اوباما به مذاکره کننده ای چیره دست تبدیل می شود.»

وی از هم حزبی های خود به شدت گلایه کرد و گفت وقتی که ده ها هزار دلار به تشکیلات حزب کمک می کردم جمهوریخواه بودم اما هم اکنون که برای ریاست جمهوری نامزد شده ام تشکیلات مرا فردی خارج از چارچوب حزب می داند. من به تشکیلات شما نیاز ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها