برانکو ایوانکوویچ بعد از قطعیت قرارداد رامین رضاییان و مهدی طارمی، سکوت خود را در این باره شکست.
کد خبر: ۹۱۷۶۸۹
برانکو: کاش رامین و مهدی جنتلمنانه تر رفتار می کردند

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ورزش سه ، سرمربی پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما حرف های خود را از این شروع کرد: خبر حضور رضاییان و طارمی در ریزه اسپور را شنیده ام و تصور می کردم آنها قصد ندارند با پرسپولیس ادامه دهند. به هرحال زندگی همین است و باید برای آماده کردن چهره های جدید آماده باشیم و این مساله برای ما هم صادق است. من برای این دو بازیکن آرزوی موفقیت می کنم.

وقتی از برانکو درباره نحوه جدایی این دو سوال میکنیم و اینکه این دو با این اتفاق تمرکز و وقت پرسپولیس را گرفتند او می گوید: در این زمینه خیلی دوست ندارم حرف بزنم. این دو از ستاره های فصل گذشته پرسپولیس هستند و ما یک فصل خوب را در کنار هم پشت سر گذاشتیم. لحظه های خوبی داشتیم و می توانستیم جام را بالای سر ببریم. به هرحال نقصان هایی هم وجود دارد و من فقط به این نکته اشاره می کنم که کاش رامین و مهدی جنتلمنانه تر رفتار می کردند و مردانه با هواداران وداع می گفتند.

وی ادامه داد: ما وقت زیادی را پای جدایی این دو از دست دادیم در حالی که می شد خیلی دوستانه رفتار کرد و دیگران را از تصمیم آگاه کرد و برای پیشرفت مسیر تازه را در پیش گرفت و من این را درک میکنم. بازیکنان به دنبال پیشرفت و پول بیشتر هستند و این مساله باید در مسیر درست قرار گیرد. من متاسفم که این در ستاره اکنون دچار خشم طرفداران هستند.

برانکو ایوانکوویچ ادامه داد: البته امیدوارم با ادامه تمرینات و حضور بازیکنان جدید توجه طرفداران از این سمت برداشته شود. در نهایت این تیم است که می ماند و مربی و بازیکنان می آیند و می روند و این در همه جا صادق است. کار کردن و تمرین کردن و ساختن دوباره تیمی که مثل سال گذشته مردم را با آن خوشحال کنیم و از بازیکنان و هواداران می خواهم در این مسیر همچنان کنار ما باشند.

برانکو درباره جانشینان احتمالی این دو بازیکن در ترکیب خود می گوید: در پست دفاع راست سه بازیکن دیگر دارم و فکر نمی کنم مشکلی از این بابت متوجه ما شود و در مورد طارمی اوضاع کمی متفاوت است و شما به سختی می توانید کسی را جانشین بهترین گلزن فصل گذشته کنید اما تصور من این است که خط حمله فوق العاده است و با بازیکنانی که داریم جای خالی مهدی را پر میکنیم. من باز هم برای این دو بازیکن آرزوی موفقیت و درخشش در لیگ ترکیه را دارم و این نهایت آرزوی یک سرمربی برای شاگردانش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
۰
۰
به داشته هات بناز نه به رفتنیها , فوتبال ...

نیازمندی ها