تیم های ملی فوتبال انگلستان و ایسلند در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار فراموش نشدنی با برتری 2 بر یک ایسلند به پایان رسید.
کد خبر: ۹۱۷۲۹۲
ایسلند 2 انگلستان 1 / کوه یخ بر سر سه شیر خراب شد+عکس

به گزارش جام جم آنلاین، تیم های ملی انگلستان و ایسلند در شبی فراموش نشدنی درمرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 در استادیوم آلینتز ریوه را شهر نیس به مصاف هم رفتند که برخلاف همه پیش بینی ها تیم ایسلند با نتیجه 2 بر یک برابر انگستان به پیروزی رسید تا جزو 8 تیم برتر مرحله یک چهارم نهایی باشد.

شاگردان روی هاجسون در این دیدار ابتدا با گل وین رونی پیش افتادند اما در ادامه دو گل خوردند و با یک شکست غیرمنتظره، از دور رقابت ها کنار رفتند.

انگلیسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسیدند. فرار رحیم استرلینگ از تله آفساید مدافعان ایسلند، او را با دروازه بان حریف تک به تک کرد و خطای هالدورسون، یک ضربه پنالتی را نصیب انگلستان کرد. وین رونی پشت ضربه قرار گرفت و گل اول بازی را به ثمر رساند.

اما این برتری تنها یک دقیقه تداوم داشت و راگنار سیگوردسون در دقیقه 6 کار را به تساوی کشید. روی یک ارسال به محوطه جریمه تیم انگلستان، کاری آرناسون با ضربه سر توپ را به سیگودرسون رساند و او هم با یک ضربه ساده کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و هر دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند تا اینکه در دقیقه 18 ایسلند به گل دوم رسید. روی یک حرکت هماهنگ در پشت محوطه جریمه انگلستان، سیگتورسون با ضربه ای تماشایی، هارت را مغلوب کرد.

بعد از این گل شاگردان هاجسون بازی را در دست گرفتند و چند بار تا باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما در نهایت در نیمه اول گل دیگری به ثمر نرسید و این نیمه با برتری 2 بر 1 ایسلند به پایان رسید.

نیمه دوم با حملات انگلستان آغاز شد اما اولین موقعیت جدی این نیمه را ایسلند در دقیقه 54 ایجاد کرد. روی یک ارسال روی دروازه انگلستان، راگنار سیگوردسون با یک ضربه برگردان می توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند اما جو هارت دروازه اش را نجات داد.

برتری انگلستان و مالکیت این تیم بر توپ و میدان ادامه داشت و در مقابل ایسلندی ها به دنبال زدن گل سوم از روی ضدحملات بودند اما موقعیت های هیچ یک از دو تیم به نتیجه نرسید و در نهایت ایسلند با همان نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید.

ایسلند به عنوان پدیده رقابتهای یورو حریف فرانسه در یک چهارم نهایی شد. این دیدار روز یکشنبه هفته آینده در استاد دوفرانس پاریس برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رحیمی
-
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
۰
۰
من زیاد اهل تماشای فوتبال یورو نیستم ولی از اینكه انگلیس باخت خیلی خوشحال شدم!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها