به دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت بررسی درباره علت سقوط مرگبار زن که از طبقه دهم ساختمان محل سکونتش به پایین پرتاب شده است در دستور کار کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۳
سقوط مرگبار یک زن از طبقه دهم

به گزارش جام جم آنلاین، چهارشنبه شب گذشته اهالی اطراف دریاچه خلیج فارس در تماس با ماموران انتظامی خبر از پرتاب مشکوک یک زن ازطبقه دهم یکی از برج های بلند منطقه ۲۲ خبر دادند. پس از ثبت این گزارش در سیستم پلیس، اکیپی از ماموران کلانتری در محل حادثه حاضر شدند.

با حضور مامموران در محل حادثه جسد زن میان سالی که از طبقه دهم به پایین پرتاب شده بود کشف شد. با اعلام خبر سقوط مرگبار بلافاصله بازپرس کشیک قتل در جریان مشکوک قرار گرفتند و با همراهی ماموران اداره دهم آگاهی و تیم تشخیص هویت در صحنه حاضر شد.

در همان تحقیقات اولیه، یکی از زنان همسایه ادعا کرد جسد متعلق به زنی است که به تازگی در طبقه دهم مجتمع مسکنی ساکن شده است. پس از ثبت این اطلاعات تحقیقات در داخل ساختمان شروع شد و تیم تشخیص هویت موفق شد هویت زن متوفی به نام مریم را شناسایی کند. همسایه ها که از علت پرتاب شدن این زن متعجب شده بودند در تحقیقات اعلام کردند مریم حدود دو ماه بود که به همراه دو دختر خود در طبقه دهم این برج زندگی می کرد و به همسایه ها گفته است به تازگی از همسرش جدا شده است.

پس از انجام این تحقیقات محلی بازپرس کشیک به همراه تیم کارآگاهان جنایی با دریافت اجازه ورود به منزل به داخل آپارتمان مسکونی زن ۴۰ ساله وارد شدند در بررسی ها از اتاق مریم که پنجره ای رو به بیرون داشت و به احتمال زیاد از همان پنجره به بیرون پرتاب شده بود، سه عدد کادو کشف شد که هر سه کادو یک شکل بوده و روی آنهابه ترتیب اسم سارا و بهار دختران مریم و خودش نوشته شده بود در ادامه تحقیقات مشخص شد هر سه کادو یک دست لباس زنانه متحد الشکل است همچنین کاراگاهان موفق شدند یک صندلی راحتی راهم که جلوی پنجره اتاق قرار داشت و بر روی زمین افتاده بود را هم کشف کنند. بررسی های اولیه نشان می داد که زن میان سال احتمالا از روی همان صندلی اقدام به پریدن یا پرتاب شدن به بیرون از ساختمان کرده است، تحقیقات پلیسی برای واکاوی علت حادثه در حالی ادامه داشت که یکی از همسایه ها به موضوع دیگری اشاره کرد و مشخص شد مردی میانسال شب گذشته به خانه مریم مراجعه کرده و قبل از حادثه از محل متواری شده است.

با ثبت ادعای مرد همسایه به دستور بازپرس سجاد منافی آذر، تحقیقات در زمینه مرگ مشکوک مریم و احضار این مرد میانسال به دادسرای امورجنایی در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی قرار گرفت. همچنین جسد زن ۴۰ ساله برای مشخص شدن علت تامه مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها