سخنگوی فراکسیون امید در گفتگو با جام جم آنلاین:

دستور کار مجمع عمومی فراکسیون امید/ تشکیل کمیته های متناظر با کمیسیون های مجلس

سخنگوی فراکسیون امید، انسجام بخشی و یکپارچگی اعضای فراکسیون امید در درون مجلس را یکی از محورهای مجمع عمومی این فراکسیون عنوان کرد و افزود: در این جلسه در مورد تشکیل کمیته های متناظر با کمیسیون های مجلس برای کمک مشورتی به اعضا در کمیسیون های مجلس و کمک به توانمند سازی آنها برای ایفای نقش در کمیسیون ها بررسی هایی صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۱۶۵۹۵
دستور کار مجمع عمومی فراکسیون امید/ تشکیل کمیته های متناظر با کمیسیون های مجلس

محمد وکیلی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه هفته آینده مجمع عمومی فراکسیون امید برگزار خواهد شد گفت: در مجمع در مورد انتخابات هیات رییسه دائم فراکسیون تعیین تکلیف خواهد شد و احتمال دارد همان روز انتخابات برگزار شده یا به روز دیگری منتقل شود.

وی درباره احتمال تغییرات در ترکیب اعضای هیات رییسه اظهار داشت: برای حضور اعضای هیات رییسه موقت در دائم اصراری وجود ندارد و لزوما همه اعضای فعلی در ترکیب هیات رییسه آینده نخواهند بود.

نماینده مردم تهران در مجلس، انسجام بخشی و یکپارچگی اعضای فراکسیون امید در درون مجلس را یکی دیگر از محورهای مجمع عمومی عنوان کرد و افزود: همچنین در این جلسه در مورد تشکیل کمیته های متناظر با کمیسیون های مجلس برای کمک مشورتی به اعضا در کمیسیون های مجلس و کمک به توانمند سازی آنها برای ایفای نقش در کمیسیون ها بررسی هایی صورت می گیرد.

سخنگوی فراکسیون امید اظهار داشت: مجمع عمومی به ایجاد وحدت رویه میان اعضا در موضوعات مهم نیز کمک کننده خواهدکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها