برانکو ایوانکوویچ تشریح کرد:

وضعیت طارمی، رضاییان و بازیکنان جدید پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه حرف‌هایش در مورد کی‌روش را زده است به تشریح آخرین وضعیت تیمش در فصل نقل و انتقالات پرداخت و گفت: تلاش می‌کنیم بهترین تیم را ببندیم.
کد خبر: ۹۱۵۶۹۳
وضعیت طارمی، رضاییان و بازیکنان جدید پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین عصر امروز سه شنبه سرخپوشان به حضور پرتعداد هواداران در تمرین اشاره کرد و گفت: از هواداران به خاطر حضور پرشوری که در تمرین امروز داشتند تشکر می کنم. هواداران باید بدانند که آقای طاهری و بنده تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بهترین تیم را تشکیل دهیم. البته همیشه نمی‌شود آنطور که می خواهیم کارها را انجام دهیم.

سرمربی سرخپوشان در مورد حضور آنتونی گولچ در باشگاه و آخرین وضعیت وی گفت: این مدافع با مسئولان باشگاه به توافق رسید و قراردادش را امضا کرد.

وی در مورد غیبت رامین رضاییان در تمرینات پرسپولیس و بی اطلاعی کادر فنی از وی گفت: قطعا این بازیکن را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی خواهم کرد. ایشان بازیکن ماست اما نمی دانم چرا به تمرین نمی آید. دلیل این کارش را نمی دانم و اطلاعی هم از او ندارم.

برانکو در واکنش به پرسش خبرنگاران در مورد بیانیه جدید کی روش و پاسخ خودش گفت: من دیروز حرفم را زدم. همانطور که قبلا هم گفتم من در محیط متفاوتی تربیت شده ام. محیطی که به دیگران عشق می ورزد و پر از مهر و محبت و دوستی است.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: من با دیگران کاری ندارم و خودم را مسئول دیگران نمی دانم. من اینطور تربیت شده ام که با حداکثر انرژی کار کنم. به خاطر همین کار دارم پول می گیرم. تمام تمرکزم روی باشگاه است که سطحش بالاتر بیاید. من باید کمک کنم به سازماندهی و زیرساخت های باشگاه. حالا اگر کسی مشکل دیگری دارد خودش برود مشکلش را حل کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد احتمال بازگشت مهرداد کفشگری به این تیم گفت: باید بنشینیم این موضوع را بررسی کنیم. مهرداد بازیکن مسئولیت پذیری است اما بدشانسی آورد که در پست او چند بازیکن خوب بودند و فرصت بازی به وی نرسید.

برانکو ایوانکوویچ در مورد کمبودهایی که در خط حمله این تیم وجود دارد و مهاجمی را برای جانشین مهدی طارمی جدب نکرده است گفت: مهدی طارمی از جمع ما جدا شده است اما اینطور نیست که در خط حمله سراغ بازیکنی نرفته باشیم. پس وحید امیری چه می کند؟ ایشان در خط حمله بازی خواهد کرد. در جناح چپ هم بازی می کند.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: ما بازیکنانی را مد نظر داریم اما ساده نیست که بخواهیم در مورد آنها زود تصمیم بگیریم و کارهایشان را انجام دهیم. با این حال اگر لازم باشد بازیکن می گیریم. ما در شرایط فعلی به دنبال گرفتن بازیکن خط دفاعی هستیم.

برانکو در مورد آنتونی گولچ بازیکن جدید سرخپوشان گفت: این بازیکن در لیگ استرالیا و مولداوی بازی کرده است. ایشان بازیکنی که است آموزش داده شده برای قهرمانی. او در دو پست می تواند بازی کند. هم دفاع وسط و هم چپ.

وی در مورد وضعیت ماریچ و اینکه آیا این مدافع مجددا سرخپوشان را همراهی خواهد کرد یا خیر گفت: پرونده این بازیکن باز است و می تواند به پرسپولیس برگردد.

ایوانکوویچ در مورد اظهارات برخی پیشکسوتان در حمایت از وی مقابل کارلوس کی روش گفت: خداداد عزیزی را هنوز با آن گل تاریخی به استرالیا به یاد دارم. علی پروین و علی کریمی هم مردانی هستند که چیزی نمی توان در مورد آنها گفت. وقتی اسم این دو می آید همه باید خبردار بایستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: ما باید تیممان را تکمیل تر کنیم. خصوصا در خط دفاعی تعداد بازیکنان ما کم است که باید بتوانیم در این بخش بازیکنانی دیگری را هم به مجموعه تیم اضافه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها