معمای قتل حنانه کوچولو

تحقیقات جنایی برای کشف راز قتل دختر پنج ساله که یک روز پس از ناپدیدشدن، جسدش در کمربندی سنقر پیدا شده بود، آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۷۶

به گزارش جام‌جم، این دختر پنج ساله که حنانه نام دارد، چهارشنبه 26 خرداد امسال در شهرک ولیعصر شهرستان سنقر و کلیایی از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. روز بعد ماموران جسد او را با دست و پای بسته زیر پل ورودی کمربندی جدید ضلع شرقی شهرستان سنقر و کلیایی پیدا کردند.

بررسی‌ها نشان می‌داد او به قتل رسیده و چند ساعتی از مرگش می‌گذرد. همزمان با شکایت خانواده این کودک در دادسرا و پلیس آگاهی، تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از این جنایت و دستگیری عاملان آن آغاز شد.

ابراهیم غیاثی، پدر حنانه در این باره به جام‌جم گفت: من راننده تاکسی هستم و حنانه تنها فرزندم بود. روز چهارشنبه در حال بازگشت به خانه‌ام بودم که در میانه راه دوستم از من خواست او را به کرمانشاه ببرم که قبول کردم و قرار شد تا یک ساعت دیگر برویم.

وی اضافه کرد: وقتی به در خانه رسیدم، دخترم که با بچه‌های همسایه بازی می‌کرد با دیدن من به سمتم آمد و بغلم کرد. نوازشش کردم و به خانه رفتم و او در حال بازی با دختران همسایه بود. بعد از کمی استراحت همراه دوستم راهی کرمانشاه شدیم. در میانه راه همسرم با من تماس گرفت و خبر داد حنانه به خانه نیامده است. از او خواستم از همسایه‌ها پرس‌وجو کند.

این پدر داغدیده گفت: دوباره همسرم تماس گرفت و خبر داد که حنانه در خانه همسایه‌ها نیست. دلشوره عجیبی داشتم. نفهمیدم چطور از کرمانشاه حرکت کرده و به شهرمان آمدم. همراه همسایه‌ها همه‌جا را جست‌و‌جو کردیم، اما اثری از دخترم نبود.

وی تصریح کرد: ساعت 8 صبح پنجشنبه بود که ماموران انتظامی و امدادگران هلال‌احمر، جسد تنها فرزندم را زیر پل ورودی کمربندی سنقر در حالی که دست‌ها و پاهایش بسته و پارچه‌ای دور گردن وی بسته بود، پیدا کردند. طلاهای دخترم همراهش بود و انگیزه قاتل سرقت نبوده است.

من و خانواده‌ام با کسی اختلافی نداشتیم و نمی‌دانیم چه کسی و با چه انگیزه‌ای جان تنها فرزندم را گرفته است. فقط از مسئولان قضایی و انتظامی شهرمان می‌خواهم هر چه سریع‌تر قاتل یا قاتلان دختر بی‌گناهم را دستگیر و مجازات کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها