عضو فراکسیون امید در گفتگو با جام جم آنلاین:

برگزاری انتخابات هیات رییسه فراکسیون امید در هفته آینده / اعضا تجربه کار تشکیلاتی ندارند

عضو فراکسیون امید با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رییسه دائم فراکسیون امید گفت: بهتر است ترکیب اعضای هیات رییسه تغییر کرده و جایی برای زنان،اقوام، و اهل سنت هم ایجاد شود و مقداری توازن نمایندگان تهرانی و شهرستانی به نفع اعضای شهرستان ها در هیات رییسه سنگین شود.
کد خبر: ۹۱۲۷۸۸
برگزاری انتخابات هیات رییسه فراکسیون امید در هفته آینده / اعضا تجربه کار تشکیلاتی ندارند

محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه مجمع عمومی فراکسیون امید هفته آینده و یا بعد از شب های قدر برگزار خواهد شد گفت: در مجمع عمومی اعضای هیات رییسه دائم فراکسیون انتخاب خواهد می شود.

وی ادامه داد: طبق پیش بینی ها آقای عارف همچنان به عنوان رییس فراکسیون انتخاب می شود اما بهتر است که ترکیب سایر اعضای هیات رییسه تغییر کرده و جایی برای زنان،اقوام، و اهل سنت هم ایجاد شود و مقداری توازن نمایندگان تهرانی و شهرستانی به نفع اعضای شهرستان ها در هیات رییسه ایجاد شود.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم افزود: در طی مدتی که اعضای هیات رییسه موقت حضور داشتند سنجشی صورت گرفته است و اعضایی که فعال تر بودند شانس بیشتری در ترکیب هیات رییسه دائم فراکسیون خواهند داشت.

عضو فراکسیون امید با اشاره به اینکه تجربه تازه ای در کار فراکسیونی داشتیم اظهار داشت: بسیاری از اعضا تجربه کار تشکیلاتی ندارند که باید تقویت شود .طبیعتا هر کاری اشتباهاتی دارد که باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها