بسکتبال تهران در ماههای اخیر شرایط بحرانی را سپری می کند
کد خبر: ۹۱۲۲۷۲
فینال سوت و کور بسکتبال در بهترین رده سنی

جام جم ورزشی / چند روز پیش فینال رقابت های بسکتبال امیدهای تهران میان تیم های شیمیدر برگزار شد که حاشیه هایی پررنگ تر از اصل داشت . با وجود برگزاری فینال آن هم در رده سنی پایه انتظار می رفت هیات بسکتبال تهران مهمانان زیادی را به این بازی دعوت کند اما در عین ناباوری در روز پایانی رقابت های بسکتبال امید تهران کسی از مسئولان بسکتبال تهران و فدراسیون حضور نداشتند.

هیات بسکتبال تهران در روزهای اخیر حواشی زیادی دارد که سبب اعتراض مربیان و مسئولان به برنامه ریزی های این هیات شده است.
از نکات جالب در بازی پایانی امیدها اینکه در اواسط مسابقه وقتی مسئولان تیم بسکتبال شیمیدر صندلی های خالی در جایگاه مدعوین را مشاهده می کنند از مسئول فنی مسابقه می پرسند چرا جوایز روی میز چیده نشده است که پاسخ می شنوند کسی نیست جوایز را اهدا کند بنابراین مراسم توزیع جام قهرمانی و مدال های سه تیم برتر برگزار نمی شود!

در اواسط مسابقه چراغ های دفتر هیات بسکتبال تهران واقع در سالن شیخ الاسلامی نیز خاموش شد تا امید برای اهدای جوایز، آن هم زمانی که هنوز عرق ورزشکار خشک نشده، به طور کلی قطع شود.


این درحالی بود که کلیه مدیران و مسئولان باشگاه شیمیدر در سالن حضور داشتند.
طبیعی است با چنین برخوردهایی جذب اسپانسر برای بسکتبال سخت می شود. تیم هایی مانند شیمیدر از بخش خصوصی در بسکتبال سرمایه گذاری کرده اند و در رده های پایه و بزرگسال نتایج بسیار خوبی گرفتند . حتی 6 بازیکن تیم لیگ برتری شیمیدر به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند و تعدادی از این نفرات تیم ملی را همچنین تیم ب ایران را همراهی می کنند. بنابراین برخورد دلسرد کننده با باشگاههای جوان و باانگیزه مانند شیمیدر جایز نیست و ضررش به بسکتبال تهران باز می گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها