رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی خبر داد

افزایش فروش پیامکی کالای قاچاق ، درب منازل

انبارهای گندم محل دپوی کالاهای قاچاق شد

دبیر کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با تاکید بر این‌که محل دپوی کالاهای قاچاق از این استان خارج شده است، گفت: گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که انبارهای گندم در برخی استان‌های همجوار، به محل دپوی کالای قاچاق تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۸

علی‌اکبر پوراحمدنژاد در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن اشاره به تلاش کمیته مبارزه با قاچاق کالای استان تهران به منظور ناامن‌سازی فضای این استان برای قاچاقچیان کالا اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی‌های لازم با استان‌های همجوار انجام و مقرر شده است تا شناسایی باندها و محموله‌های قاچاق در استان تهران اتفاق افتاده و عملیات دستگیری متهمان و کشف محموله‌ها با اقدام مشترک استان‌های درگیر انجام شود.

اظهارات این مسئول ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، واکنش‌هایی به دنبال داشت.

علی قنبری، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی در واکنش به پیدا شدن کالاهای قاچاق در سیلوهای گندم استان‌های همجوار تهران تصریح کرد: در سیلوهای گندم دولتی به غیر از گندم چیز دیگری ریخته نمی‌شود و تا امروز چنین چیزی در بخش دولتی گوش من نخورده است.

کاوه زرگران، دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی هم با بیان این‌که سیلوهای گندم شکل منطقی برای نگهداری هیچ کالایی غیر از غلات ندارند، گفت: با توجه به شکل ظاهری سیلوها، نگهداری کالایی به غیر از غلات در این سیلوها ممکن نیست.

دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی ادامه داد: غلات در این سیلوها تا ارتفاع هشت تا 20 متری پر می‌شود و امکان ریختن سایر کالاها از بالای این سیلوها برای ذخیره‌سازی وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها