رودررو با همسر داود جوانمرد، نخستین شهید مدافع حرم رسانه ملی

می‌گفت من داود هستم؛‌ خادم اباعبدالله

روی آنتن

یادمان شهدای مدافعان حرم در رسانه ملی

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما در بازدید از نمایشگاه یادمان شهدای مدافع حرم از تلاش اداره کل روابط عمومی سازمان در بر پایی این نمایشگاه قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۱۵۲۴

به گزارش روابط‌ عمومی رسانه ملی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرمضان موسوی‌مقدم حضور معنوی و ارزشی مدافعان حرم در این نمایشگاه را محسوس دانست و این حضور را باعث ارتقای انگیزه کارکنان رسانه ملی برشمرد. نمایشگاه یادمان شهدای مدافعان حرم که به همت اداره کل روابط عمومی صداوسیما بر پا شده است شامل تصاویر، دست‌نوشته‌ها، آلبوم‌های عکس و وسایل و لوازم شخصی شهدای مدافع حرم است. این نمایشگاه هجدهم خردادماه همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان آغاز و تا اوایل تیرماه در سالن کوثر ساختمان اداری سازمان صدا و سیما به کار خود ادامه می‌دهد.

مدیر کل بازرگانی صدا و سیما منصوب شد

احمد شهریاری معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان صدا و سیما در حکمی عباس مهدوی‌مهر را به عنوان مدیرکل بازرگانی در رسانه ملی منصوب کرد .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان صدا و سیما، مدیرکل جدید بازرگانی سازمان را به موضوعاتی چون «اهتمام برای بهره‌مندی کامل از ظرفیت‌های اقتصادی و تبلیغاتی کشور و کمک به بخش تولید کالا و خدمات، فراهم آوردن زمینه تعامل بیشتر با شرکت‌های تبلیغاتی، ارتقای انضباط مالی فعالیت‌های جذب درآمد‌های مشارکتی و درون برنامه‌ای و حمایت از کتاب و فیلم‌های فرهنگی و اجتماعی» توصیه کرده است. معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان صدا و سیما در این حکم همچنین از زحمات یدالله سیفی که پیش از این عهده‌دار مدیرکلی بازرگانی رسانه ملی بود قدردانی کرده است .

تاجیک از شبکه مستند رفت

معاون سیما استعفای امیر تاجیک ـ مدیر شبکه مستند ـ را پذیرفت. به گزارش ایسنا، امیر تاجیک 23 اردیبهشت‌ماه استعفای خود را ارائه کرده بود که در نهایت دوشنبه ـ 17 خردادماه ـ از سوی دکتر میرباقری با این استعفا موافقت شد.

حجت‌الاسلام قرائتی هر روز با درس‌های قرآنی

برنامه «درس‌هایی از قرآن» در ماه مبارک رمضان هر روز از شبکه یک پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، سخنان حجت‌الاسلام قرائتی درباره سبک زندگی اسلامی با استفاده از آیات و روایات هر روز ساعت 18 و 20 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود. مسائلی چون کنترل نسل و جمعیت از نگاه قرآن، وظیفه مسلمانان در برابر متجاوزان، شکایت رسول خدا از مسلمانان درباره قرآن، توجه به روخوانی و تلاوت قران در ماه رمضان و اصول قابل استخراج از قران برای مردم جهان در برنامه امروز درس‌هایی از قرآن مطرح می‌شود. این برنامه مربوط به سخنرانی‌های سال گذشته حجت‌الاسلام قرائتی در مشهد مقدس است که امسال به همت گروه معارف شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها