یک نماینده مجلس گفت: قطعا پیگیری برداشت دو میلیارد دلار از اموال ایران که دزدی بین المللی محسوب می شود از وظایف ذاتی کمیسیون امنیت ملی محسوب شده و این کمیسیون هفته آینده این موضوع را در دستور کار خود قرار خواهد داد.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۷
پیگیری برداشت 2 میلیارد دلار در دستور کار مجلس دهم قرار می گیرد

حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار جام جم‌آنلاین، با اشاره به اینکه احتمالا تا هفته آینده کمیسیون ها تشکیل جلسه می دهند گفت: قطعا پیگیری برداشت دو میلیارد دلار از اموال ایران که دزدی بین المللی محسوب می شود از وظایف ذاتی کمیسیون امنیت ملی محسوب شده و این کمیسیون هفته آینده این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با تمام توان آن را دنبال خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم همچنین اظهار داشت: مطابق مصوبه مجلس وزارت خارجه باید هر 3 ماه گزارش خود را در مورد روند اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی ارایه دهد و تغییر مجالس خللی در این موضوع ایجاد نمی کند بنابراین پس از گذشت 3 ماه وزارت امور خارجه موظف است دومین گزارش خود را به کمیسیون امنیت ملی ارایه دهد و کمیسون نیز هر 6 ماه گزارش خود را در این زمینه به صحن علنی مجلس تقدیم می کند.

نماینده مردم ورامین در ادامه در مورد زمان تشکیل جلسه فراکسیون ولایت برای تعیین اعضای هیات رییسه این فراکسیون گفت: در حال حاضر نمایندگان درگیر تشکیل کمیسیون ها هستند و احتمالا هفته آینده جلسه این فراکسیون برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها