همانطور که تحقیقات پلیس ایالت میشیگان درباره پرونده قتل مارتین دورام ادامه دارد، طوطی خانگی او که ظاهرا شوکه شده و دائم این جمله را تکرار می‌کند که «شلیک نکن لعنتی»، مورد توجه پلیس و خانواده مقتول قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۰۶۲۱
رمزگشایی پرونده قتل با شهادت یک طوطی!

به گزارش جام جم آنلاین ، البته این طوطی سخنگو هم مثل بقیه طوطی‌ها، قادر به مکالمه نیست و تنها برخی کلمات و جملات ساده را که از مردم می‌شنود تکرار می‌کند و کسی هم نمی‌داند آیا واقعا شاهد قتل صاحبش بوده یا خیر.

با این حال تکرار مداوم این جمله، پلیس و خانواده دورام، که بهار گذشته در ۴۵ سالگی کشته شد، را به شک انداخته که شاید طوطی آخرین جمله مارتین را تکرار می‌کند که پیش از حادثه از قاتل می‌خواست شلیک نکند.

ماموران پلیس ابتدا تصور می‌کردند که این پرونده دو قربانی دارد، چرا که پیکر همسر او نیز در حالی که گلوله‌ای به سرش اصابت کرده بود، در خانه پیدا شد؛ اما پس از انتقال به بیمارستان متوجه شدند که وی هنوز زنده است.

ماجرا البته به «شلیک نکن»های این طوطی ختم نمی‌شود. چون این پرنده زیبا جملات دیگری را هم به زبان می‌آورد و با تغییر لحن و جهت حرکت سر، به نظر می‌رسد که دعوای زن و شوهر را پیش از وقوع حادثه تکرار می‌کند.

حالا همسر مارتین در فهرست مظنونان پلیس قرار گرفته و با جملات طوطی خانگی آنها، این احتمال قوت گرفته که شاید پرونده «قتل و خودکشی» باشد؛ یعنی زن مارتین ابتدا او را کشته و بعد اقدام به خودکشی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها