پیشروی‌های تازه ارتش عراق در فلوجه

درگیری نیروهای ارتش عراق با تروریست‎های داعش در مناطق مختلف این کشور و به خصوص در اطراف شهر فلوجه همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۰۴۴۴

به گزارش پرس تی‌وی، فرمانده ستاد عملیات نیروهای ارتش عراق در استان الانبار درمصاحبه‎ای اعلام کرد که نیروهای ارتش روز گذشته با حمله تروریست‎های داعش در منطقه البوهوی در جنوب فلوجه مواجه شدند که در نتیجه این درگیری‎ها 27 تکفیری کشته شدند و خسارت‌های زیادی به آنان وارد شد. تروریست‌ها در پی این ناکامی مجبور شدند به داخل فلوجه عقب‌نشینی کنند. همچنین در پی حمله هوایی ارتش عراق به مواضع تروریست‎ها در منطقه البوهوی در جنوب فلوجه دست‌کم 14 تروریست داعش کشته شدند.

سایت الفرات نیوز نیز در گزارشی اعلام کرد که فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه‌ای از آزادی کامل منطقه صقلاویه در شمال فلوجه استان انبار خبر داد.

در این بیانیه آمده است: پرچم عراق بر فراز ساختمان مرکزی این منطقه برافراشته شده است. پیش از این نیروهای مشترک مردمی و نظامی عراق در 26 ماه می (6 خرداد) بخش «کرمه» در جنوب شرقی فلوجه را آزاد کرده بودند و با آزادسازی صقلاویه، عملا دو منطقه مهم و راهبردی در شهرستان فلوجه آزاد شده و بعد از این فقط آزادی شهر فلوجه باقی می‌ماند.

نیروهای ارتش عراق همچنین در جدیدترین پیشروی‌های خود وارد یکی از مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش در جنوب فلوجه در استان انبار شده‌ و به منطقه شهدا در جنوب فلوجه رسیده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها