سخنگوی آتش نشانی تهران خبر داد

آتش در انبار صندلی سازی

انبار لوازم خانگی در آتش سوخت +عکس

آتش سوزی انبار لوازم خانگی در خیابان ری، خسارات مالی سنگینی را به بار آورد.
کد خبر: ۹۰۹۶۳۱
انبار لوازم خانگی در آتش سوخت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان آتش نشانی تهران، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه های 4، 3 و 99 به همراه خودروهای حامل دستگاه های تنفسی و بالابر را ساعت 8:07 دقیقه صبح امروز به خیابان ری، بالاتر از پل ری رهسپار کرد.

مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: یک انبار مسقف به مساحت 300 متر مربع مملو از کالا و لوازم خانگی دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور بود.

مرتضی قاسم اصفهانی اضافه کرد: آتش سوزی همچنین به قسمتی از کارگاه تولیدی تریکو و پارچه به وسعت 40 مترمربع که در طبقه دوم این انبار قرار داشت، سرایت کرد.

وی با اعلام اینکه دود و آتش بسیار زیادی از زیر سقف انبار خارج می شد، تصریح کرد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز انبار، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی از چندین سمت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و در مدت زمان کوتاهی آتش را تحت کنترل درآوردند.

مدیر منطقه 5 عملیات با اعلام این که آتش سوزی به سرعت از سوی آتش نشانان مهار و خاموش شد، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان از سرایت آتش سوزی به قسمت های دیگر انبار و تولیدی پارچه جلوگیری و محل حادثه را کاملا ایمن کردند.

قاسم اصفهانی با بیان این که خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس صدمه جانی نرسید و تنها خسارات مالی بر جای ماند، تاکید کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه 5 عملیات در دست بررسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها