معروف: به موقع به بازی برگشتیم/ کاپیتان ایران، محبوب ژاپنی ها

حالا کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را با نام جادوگر می شناسند. جادوگر والیبال ایران یکی از بازیکنان خوب تیم ملی ایران مقابل کانادا بود.
کد خبر: ۹۰۸۷۸۹
معروف: به موقع به بازی برگشتیم/ کاپیتان ایران، محبوب ژاپنی ها

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در دومین دیدار خود در انتخابی المپیک یک پیروزی دیگر به دست آورد، بردی که بر خلاف برد روز گذشته مقابل استرالیا اصلا در شرایط آسانی به دست نیامد. اما به هر حال شاگردان رائول لوزانو این بازی پنج سته را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از پایان این مسابقه به خبرنگار سایت فدراسیون جهانی والیبال گفت: به موقع به بازی برگشتیم.

وی افزود: ما می دانستیم که کانادا تیمی قوی است. ست اول خیلی سخت بود اما ما در ست سوم برگشتیم. همه امروز به ما کمک کردند. این پیروزی بزرگی بود که روحیه خوبی به ما برای بازی بعدی می دهد.

معروف اطمینان زیادی دارد که تیمش به المپیک می رود. تیم ملی والیبال ایران 52 سال است که به المپیک نرفته اما اینبار سعید معروف و هم تیمی هایش می خواهند به این هدف بزرگ برسند.

در روزهای گذشته سعید معروف بیشتر از هر بازیکن دیگری از تیم ملی والیبال ایران مورد توجه رسانه های مختلف خارجی قرار گرفته است. جالب اینجاست که او نزد ژاپنی ها هم محبوبیت زیادی دارد و تقاضا برای سلفی از این بازیکن خیلی زیاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها