سرکسیه کردن دختران پس از خواستگاری

استاد قلابی دستگیر شد +عکس

مدرس قلابی دانشگاه که با جعل مدرک تحصیلی فوق لیسانس فیزیک دانشگاه صنعتی شریف در دانشگاه پیام نور تدریس می‌کرد در البرز بازداشت شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۱۷
مدرس قلابی دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد استان البرز گفت: این فرد با هویت «ن. ر» 43 ساله پس از ارائه مدارک به عنوان مدرس دانشگاه پیام نور هشتگرد استان البرز مشغول بکار می شود.

محمد قیومی افزود: در ادامه وی به عنوان استاد مدعو به دانشگاه نظرآباد دعوت می‌شود اما پس از گذشت یک ترم، واحد دانشگاهی مربوطه به دلیل تردید در مدرک، از دانشگاه شریف درباره اصالت آن استعلام می‌کند.

وی افزود: دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد اضافه کرد: پس از درخواست استعلام واحد، دانشگاه شریف اعلام می‌کند که فردی با مشخصات گفته شده در آن دانشگاه پرونده تحصیلی ندارد و مدرک ارائه شده جعلی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد استان البرز ادامه داد: متهم پس از دستگیری ، جعل مدرک را پذیرفت و اعلام داشت به دلیل تسلط کافی در فیزیک و نیاز مالی، اقدام به جعل مدرک کرده است و با ارائه کپی مدرک جعلی به واحد پیام نور هشتگرد، تدریس فیزیک را آغاز کرد و سپس به عنوان استاد مدعو به دانشگاه نظرآباد وارد شد.
این مقام قضایی گفت: این فرد که دارای مدرک دیپلم است، اکنون پرونده قضایی وی برای رسیدگی به شعبه دوم دادیاری نظرآباد ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شهروند
-
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
۰
۰
جای شكرش باقی است كه آنقدر مسلط به فیزیك است كه در دانشگاه تدریس می كرد بعضیها مدارك بالا دارند ولی چیزی بارشان نیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها