تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که دیدار رفت برابر النصر امارات را با شکستی سنگین پشت سرگذاشته بود با وجود پیروزی در دیدار برگشت از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
کد خبر: ۹۰۷۶۹۹
وداع تلخ تراکتورسازی با لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش جام جم ورزشی ، دیدار برگشت تیم های فوتبال تراکتورسازی ایران و النصر امارات در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز آغاز شد که در پایان نماینده ایران با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داد. در این دیدار فرزاد حاتمی(۴۷ و ۷۳) و محمد ایران پوریان(۶۱) برای تراکتورسازی و سالم صالح(۱۶) برای النصر گل زدند.

در این دیدار تراکتورسازی با ترکیب محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، کاردوسو، سینا عشوری، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، آگوستو سزار، فرزاد حاتمی، نانگ، مهدی کیانی و سعید آقایی به میدان رفت و امیدوار بود که با زدن سه گل و بازنشدن دروازه اش بتواند به مرحله بعد صعود کند.

درحالی که شاگردان امیر قلعه نویی در حضور پرتعداد تماشاگران که ورزشگاه یادگار امام را مملو از حضورشان کرده بودند، قصد داشتند شروع طوفانی داشته باشند و خیلی زود به گل برسند، در یک ضد حمله کار برعکس شد و این النصر بود که در دقیقه ۱۶ به گل رسید و همین گل کار تراکتورسازی را بسیار سخت کرد.

در دقیقه ۱۶ این دیدار النصر در یک ضد حمله صاحب موقعیتی مناسب شد که پاس رو به جلوی بازیکن النصر در میان غفلت مدافعان تراکتورسازی به صالح سالم رسید و او هم با یک ضربه بغل پای آرام دروازه اخباری را باز کرد تا کار برای تبریزی ها سخت تر از قبل شود.

پس از این گل تراکتورسازی بر میزان حملاتش اضافه کرد اما بازیکنان این تیم توپ های زیادی را لو دادند و عملا اجازه موقعیت سازی را از تیم خودشان گرفتند. بازیکنان تراکتورسازی در این نیمه بسیار پراشتباه و عجول بازی کردند و با بازی احساسی نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

با شروع نیمه دوم اما شرایط فرق کرد و تراکتورسازی خیلی زود به گل رسید. در دقیقه ۴۷ فرزاد حاتمی با استفاده از قدرت بدنی بالایش توانست با توپ ربایی از مدافع حریف و شوتی آرام دروازه النصر را باز کند.

بعد از این گل بر فشار حملات تراکتورسازی اضافه شد و این تیم توانست در دقیقه ۶۱ توسط محمد ایران پوریان و یک ضربه زیبا از راه دور به گل دوم رسید. حملات شاگردان قلعه نویی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۷۳ بازهم فرزاد حاتمی با ضربه ای آرام که از زیر دستان دروازه بان النصر رد شد گل سوم را به ثمر رساند.

تراکتورسازی که برای به تساوی کشاندن بازی یک گل دیگر نیاز داشت در دقایق باقی مانده فشارش روی دروازه حریف را حفظ کرد و صاحب موقعیت هایی هم شد اما نتوانست از این موقعیت ها استفاده کند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میثم
-
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
۰
۰
تنها ایراد این تیم ؛ سرعت بسیار بسیار پایین بازیشون بود كه باب میل النصری ها بود
حیف از این همه تلاش بی سرعت
اگر فقط20درصد سرعت بازی توسط این تیم بالا رفته بود النصر كاملا مغلوب شده بود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها