مگر قرار است سرمربی تیم ملی شوم که می‌گویند بی‌تجربه‌ام؟

قلبا دوست دارم با کی‌روش کار کنم

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی و جواد نکونام، کاپیتان سابق ایران، جلسه‌ای را بتازگی برگزار کردند که در این جلسه، دو طرف حرف‌های مهمی زدند.
کد خبر: ۹۰۷۵۷۷
پیشنهاد خارجی نرسد، جواد دستیار کارلوس می‌شود

به گزارش جام جم ورزشی ، هر چند خبری در این زمینه منتشر نشد و هر دو تلاش کردند تا همه چیز پنهان بماند، ولی شنیده می‌شود دو طرف درباره همکاری در آینده‌ای نزدیک با هم بحث و گفت‌وگو کرده‌اند.

در این جلسه درباره ادامه فوتبال یا خداحافظی نکونام بحث و گفت‌وگو شد که گویا کی‌روش هم راضی نبود که نکونام قید یک قرارداد خوب را بزند و به تیم ملی ملحق شود. یکی از مشکلات موجود در تیم ملی این است که فدراسیون فوتبال با مربیان ایرانی حداقل قرار داد را می‌بندد. مارکار آقاجانیان، دستیار ایرانی کی‌روش رقمی حدود نزدیک به 170 میلیون تومان در سال می‌گیرد که برای یک مربی رقم پایینی است. در صورتی که نکونام هم به تیم ملی ملحق شود، هیچ بعید نیست با او هم از نظر مالی قرارداد پایینی امضا کنند.

کی‌روش با علم به این مسائل، به نکونام گفته ابتدا پیشنهادهایش را ببیند و در صورتی که پیشنهاد مناسبی نداشته باشد، به تیم ملی ملحق شود. به‌این ترتیب در پایان فصل نقل و انتقالات تکلیف جواد نکونام و نیمکت تیم ملی مشخص می‌شود. کی‌روش در جلسه‌ای که اخیرا با مهدی تاج داشت، به او گفت نکونام را قطعا برای تیم ملی می‌خواهد و فدراسیون هم بموقع، مذاکرات لازم را با این بازیکن انجام دهد. یکی از مشکلات این همکاری در گذشته به همین موضوع برمی‌گشت؛ کی‌روش خواهان نکونام بود، اما فدراسیون فوتبال هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن انجام نمی‌داد. ولی ظاهرا این بار قضیه جدی تر از همیشه شده است و در صورتی که نکونام با هیچ تیم خارجی به توافق نرسد، کارش را با تیم ملی آغاز می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها