تنبیه و تشویق چند رستوران در لواسان و فشم

گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران به اتفاق نمایندگانی از شبکه بهداشت، دامپزشکی و اصناف شب گذشته در منطقه لواسان و فشم حضور یافت و حاصل این گشت، اخطار و تنبیه چهار رستوران و همچنین تشویق یک رستوران بود.
کد خبر: ۹۰۷۴۸۱
تنبیه و تشویق چند رستوران در لواسان و فشم

به گزارش جام جم آنلاین ،رئیس مرکز گشت های تعزیرات حکومتی استان تهران درباره جزییات این گشت گفت: در یکی از این رستوران ها که قبلا حضور یافته بودیم به موارد غیربهداشتی و شرایط غیراستاندارد نگهداری موادغذایی مواجه شدیم که به سبب اینکه همچنان این واحد صنفی مشکلات را مرتفع نکرده بود پلمپ شد.
بهمن حسن بیگی افزود: در این رستوران که در منطقه لواسان بود بازرسان اصناف چند کارتن تنباکوی قاچاق نیز کشف و ضبط کردند.
وی گفت: این واحد صنفی در بحث وزن کباب نیز علاوه بر گران فروشی، کم فروشی هم داشت و از رنگ های غیرمجاز هم استفاده می کرد که چون تخلف این واحد صنفی بیشتر از 370 هزار تومان بود بر اساس قانون مقرر شد رسیدگی به این تخلفات در هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات واحدهای صنفی صورت گیرد.
حسن بیگی افزود: در ادامه این گشت در رستورانی در فشم حضور یافتیم که قبلا نیز به این واحد صنفی اخطار پلمپ داده شده بود و دیشب نزدیک به 400 کیلوگرم گوشت چرخ کرده منجمد که به طور غیربهداشتی نگهداری می شد معدوم و این واحد صنفی پلمپ شد.
وی گفت: یکی دیگر از رستوران های منطقه فشم هم 13 شاکی داشت که در پی رسیدگی به شکایات این شاکیان در این رستوران حضور یافتیم و بسیاری از اقلام غیربهداشتی این واحد صنفی معدوم شد.
حسن بیگی افزود: این رستوران در نهایت پلمپ و پارچه ای هم درخصوص عرضه کالاهای غیربهداشتی در سردر این رستوران نصب شد.
وی گفت: در ادامه گشت تعزیرات در رستورانی در منطقه فشم حاضر شدیم که این رستوران قبلا به سبب رعایت شرایط بهداشتی از بهداشت و درمان لوح تقدیر سلامت دریافت کرده بود که دیشب پس از ارزیابی مجدد این واحد صنفی، هیچ مساله غیربهداشتی در سردخانه و رستوران این واحد صنفی مشاهده نشد و مجددا تقدیر شد.
حسن بیگی افزود: رستورانی دیگر هم قبلا برای رفع نواقص بهداشتی اخطار گرفته بود که دیشب با حضور در این رستوران، شرایط بهداشتی را بررسی کردیم و مقرر شد تا یک هفته آینده مجدد این ارزیابی ها صورت گیرد و در صورت وجود نواقص پلمپ شود.

منبع:خبرگزاری صدا وسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها