برنامه نود این هفته از ساعت 22:30 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 2:05 بامداد سه شنبه به پایان رسید.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۳
طعنه سنگین عادل به محرم نویدکیا/طارمی : استقلال قهرمان می شود! +تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ،عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت خیلی خوشحالیم در این ایام فرخنده در خدمت شما هستیم، دیروز نیمه شعبان بود و امروز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر است که این مناسبت ها را به شما تبریک می گوییم.
اما از آن گذشته دیشب چه کرد سینمای ایران و چه افتخاری برای ما آفرید، اصغر فرهادی و شهاب حسینی جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد را برای فیلم فروشنده در جشنواره فیلم کن به دست آوردند و برای ما افتخار آفریدند.
سئوال مسابقه پیامکی این هفته به نتیجه فینال جام خذفی اختصاص یافته بود.


در ابتدای برنامه گزارشی از حواشی پیش از بازی صنعت نفت و فجرسپاسی منجر به صعود به لیگ برتر در سطح شهر آبادان پخش شد.
تصاویری از صحنه های گلزنی مهدی طارمی آقای گل لیگ پانزدهم پخش شد.
مهدی طارمی میهمان برنامه نود بود.
طارمی: پیشنهاد خوبی داشته باشم ، به اروپا می روم


مهدی طارمی ابتدا به وضعیتش در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: من سه سال پیش در پادگان بودم و یک سال بعد آقای گل لیگ یک شدم. با نظر آقای دایی به پرسپولیس آمدم و خدا را شکر می‌کنم که این فصل آقای گل شدم.
آقای گل لیگ در مورد عملکرد ضعیف پرسپولیس در بازی پایانی تصریح کرد: متأسفانه در سه بازی پایانی تیم‌ها یازده نفره مقابل ما دفاع می‌کردند. البته در دیدار با راه‌آهن فشار زیادی روی بازیکنان بود و نتوانستیم عملکرد همیشگی خودمان را به نمایش بگذاریم.
تصاویری از گلزنی طارمی پخش شد و وی در مورد این صحنه ها توضیحاتی ارائه می کرد.
بخش دوم گزارش آبادان پخش شد و در این بخش حال و هوای این شهر در زمان مسابقه صنعت نفت آبادان و فجر سپاسی و پیروزی این تیم و صعود به لیگ برتر به تصویر کشیده شد.
طارمی به بازی با استقلال اهواز اشاره کرد و ادامه داد: من به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و دیدار با گوام تنها یک روز برای این بازی استراحت کردم. به‌طور کلی در طول فصل پنالتی و موقعیت‌های بسیاری خراب کردم که اگر کمی دقت داشتم آمار گلزنی به مراتب بهتری از خود به جای می‌گذاشتم.
طارمی در مورد رفتنش از پرسپولیس و رفتن به اروپا اظهار داشت: ابتدا از هواداران پرسپولیس تشکر میکنم ولی تصمیم گرفته ام اگز امسال پیشنهاد خوبی از تیم های اروپایی داشته باشم به اروپا می روم.
وی ادامه داد: در این باره با بزرگان فوتبال کشورمان نیز صحبت هایی داشته ام و همه بر این عقیده اند که بروم بهتر است و اگر قصد رفتن به تیم های اروپایی دارم، امسال بهترین فرصت است.
[طارمی: پیشنهاد خوبی داشته باشم ، به اروپا می روم/ نویدکیا: اگر مدیر قوی بالای سر سپاهان بود شاهد این اتفاقات نبودیم]
مهاجم پرسپولیس در مورد حواشی پنالتی در بازی استقلال خاطرنشان کرد: در طول هفته بسیار تمرین پنالتی کردم و در آن بازی دو گل زده بودم و فرصت مناسبی بود تا با هت‌تریک کردن تاریخ‌ساز شوم.
وی در پاسخ به پرسش فردوسی‌پور مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد فصل آینده در مقابل رونالدو و مسی بازی کند، گفت: بله، احتمال دارد.
گزارشی از فتاحی بازیکن سابق تیم سپاهان بخش شد که به بیماری سرطان مبتلا شده است. وی در صحبت های خود از مسئولان باشگاه سپاهان گله مند بود چرا که رفتار خوبی با وی نکرده بودند.
محرم نویدکیا بازیکن تیم سپاهان میهمان دوم برنامه نود بود.
نویدکیا: اگر مدیر قوی بالای سر سپاهان بود شاهد این اتفاقات نبودیم/ اگر پیشنهاد داشته باشم در لیگ برتر بازی می کنم


وی در مورد مشکلاتش در سپاهان گفت: مشکلات من از سال گذشته با آقای فرکی آغاز شد. در مدت حضور فرکی در باشگاه سپاهان رفتارهای غیر حرفه ای دیدم و احساس کردم با این شرایط نمیتوانم در سپاهان باشم.
نویدکیا در صحبت هایش در مورد مشکلاتش با حسین فرکی صحبت کرد و اظهار داشت: با این شرایط نمی خواهم با فرکی کار کنم.
وی افزود: چند هفته‌ای که فرکی سرمربی ما بود مقابل گل‌گهر در بازی حذفی شکست خوردیم و پس از آن مدت طولانی در فرودگاه ماندیم و اتفاقات خسته‌کننده‌ای در آنجا رخ داد و به تهران آمدیم تا خود را برای دیدار با راه‌آهن آماده کنیم.
من هم یک پیامک به آقای فرکی فرستادم و گفتم نمی‌توانم به شما کمک کنم البته آسیب‌ هم دیده بود و گفتم وضع پایم خراب است.
کاپیتان فصل گذشته سپاهان گفت: این روزها گذشت و در تاریخ ۲۸ اسفندماه بود که زاغی‌نژاد به من زنگ زد و به من گفت که به تیم کمک من من هم سه چهار ماه دور از میدان بودم و گفتم که با این شرایط نمی‌توانم به تیم کمک کنم.
پس از آن فرکی هم با من تماس گرفت و به من گفت که به تیم برگردم تا بتواند تیم سهمیه بگیرد و وی گفت که که می‌خواهد آخر فصل از سپاهان جدا شود پس از آن سپاهان قهرمان شد و مجدداً آقای زاغی‌نژاد با من تماس گرفت و به من گفت که فرکی می‌خواهد یک سال دیگر در تیم بماند.
در این باره خلیلیان به من گفت که نظرت درباره حضور فرکی چیست و من گفتم که اگر شما می‌توانید برانکو یا سکوچیچ را به تیم بیاورید.
خلیلیان به من گفت که برانکو نمی‌تواند سرمربی تیم شود و این در حالی بود که امکان حضور برانکو در تیم وجود داشت. البته من در ادامه گفتم که هر کاری بتوانم برای آقای فرکی انجام می‌دهم. تلفنی با ایشان صحبت کردم و گفتم که ظاهراً می‌خواهند به منزل شما بیایند و با شما صحبت کنند آقای خوروش هم زنگ زد و گفت که فرکی را به زور راضی کردیم.
نویدکیا افزود: در این باره آقای خوروش به من زنگ زد و گفت پول نداریم اما ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان با فرکی قرارداد بستند از من می‌خواستند با بازیکنان صحبت کنم که پول نیست، اما چطور بود که می‌خواستند به فرکی اینقدر پول بدهند؟! فرکی هم در صحبت به من گفت که به سپاهان تخفیف دادم و ایشان گفته بود اگر قهرمان آسیا شوم ۲ میلیارد تومان خواهم گرفت.
نویدکیا درباره جذب علی احمدی هم گفت: من با فرکی صحبت کردم و گفتم علی احمدی همسرش فوت کرده و بچه ۶ ماهه‌اش روی دستش مانده و پس از آن بود که پدرش هم فوت کرد به دلیل شرایطی که دارد نمی‌تواند از اصفهان خارج شود. من گفتم که او پول نمی‌خواهد در این باره حتی به برانکو زنگ زدم و او هم قبول کرد اما فرکی این موضوع را قبول نکرد. پس از اینکه لیگ تمام شد احمد سجادی که رابط بین ما و فرکی بود به ما گفت که دو بازیکن را نمی‌خواهیم اول هادی عقیلی و پس از آن رحمان احمدی در تیم باشند.
وی ادامه داد: باید بگویم دل نمی‌خواست با فرکی کار کنم اگر سپاهان و مدیران می‌توانستند تیم را اداره کنند چرا دنبال من آمدند.
در ادامه نویدکیا درباره درگیری با استیماج گفت: من در نظرات هیچ مربی دخالت نکردم می‌توانید از محمود کریمی که نزدیک‌ترین دوست من است بپرسید از زمان قلعه‌نویی و کرانچار حتی یک بار نپرسیدم که آیا در ترکیب حضور دارم یا نه.
اولین مشکل با استیماج درباره هادی عقیلی به وجود آمد و گفتم که تصمیم گرفته و ایشان قصد اخراج او را داشت. در دیدار با راه‌آهن مسئولیت تیم را پذیرفت و در بازی با نفت که من هم بازی کردم موفق شدم پیروز شویم. در دیدار با گسترش به من گفت که نیازی نیست که بازی کنی و دوباره شکست خوردیم. در ۵ بازی ابتدایی حضور استیماج یک بازی کردم اما هیچ وقت دنبال این نبودم که بگویم چرا بازی نمی‌کنم. زمانی تیم دچار مشکل شد که باخت‌های متوالی در تیم به وجود آمد. در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور باختیم و پس از آن در تعطیلات عید بود که ابتدا ۶ روز تعطیل بودیم و بعد ۸ روز شد و پس از آن گفتند استیماچ نیست و یک بازی خیریه در انگلیس بوده و آن جا رفته است.
بعد از باخت در آسیا دیدم که بچه ها می‌خندند. گفتم سرمان باید پایین باشد. استیماچ گفت که محرم چه می گوید که من گفتم به او بگوید چه گفتم. با این وضع نمی شود سپاهان را اداره کرد.
وی خاطر نشان کرد: اگر یک آدم قوی بالای سر این تیم بود این اتفاقات رخ نمی داد. با این وجود من هم بابت اشتباهاتم از مردم اصفهان عذرخواهی می‌کنم. اگر پیشنهاد داشته باشم در لیگ برتر بازی می‌کنم و اگر نه در لیگ یک بازی می کنم.

در انتهای صحبت نویدکیا، فردوسی‌پور در صحبت‌هایی طعنه امیز خطاب به نوید کیا گفت که اگر ویسی صحبت‌های تو را شنیده باشد، می‌گوید غلط کردم و سینه‌خیز به اهواز برمی‌گردد.
گزارشی از فینال های جام حذفی در سال های گذشته پخش شد.

عملکرد لژیونرهایی همچون پورعلی گنجی، علیرضا حقیقی، بیت آشور، کریم انصاری فرد، سردار آزمون، سعید عزت الهی و محمدی مورد بررسی قرار گرفت.
مقایسه افتخارات تیم های استقلال و ذوب آهن در جام حذفی انجام شد و تقابل های قبلی این دو تیم مرور شد.

حسین کعبی میهمان بعدی برنامه نود بود
کعبی از حضورش در لسترسیتی ، تیم های باشگاهی از جمله فولاد و همچتیت تیم ملی صحبت کرد.


حسین کعبی در مورد حضورش در لسترسیتی گفت: من نیم‌فصل در پرسپولیس حضور داشتم و با توافق مسئولان به انگلیس ترانسفر شدم. البته به‌دلیل دیر صادر شدن آی تی سی پنج بازی اول را از دست دادم.
وی ادامه داد: در دوران حضورم در این تیم مربیان زیادی عوض شدند که مربی اول اعتقاد زیادی به من داشت.
کعبی در مورد روزهای اولش در فوتبال گفت: در زمان ما بازیکنان بزرگی بازی می‌کردند که سرمان را جلوی‌شان بالا نمی‌گرفتیم.
وی با اشاره به نقش دلال‌ها در فوتبال ایران تصریح کرد: اکنون بیشتر تیم‌های ایران را دلال‌ها می‌بندند و همه این موضوع را می‌دانند. من اگر سیاست و رابطه با دلال‌ها داشتم اکنون بازی می‌کردم.
کعبی ادامه داد: یک دلال گفت فلانی ۳۰۰ میلیون بدهد و بازی کند. این تیم لیگ برتری و شهرستانی است، اما به دلیل شکایت و اینگونه مسائل اسم این تیم را نمی‌آورم.
وی در مورد مشکلاتش در تیم ملی گفت: تورنمنتی در قطر من را از فوتبال محو کرد. عده‌ای نگران بالا رفتن تعداد بازی ملی من بودند و اجازه ندادند در تیم ملی بازی کنم.
کعبی با اشاره به مشکل کاپیتانی در زمان افشین قطبی تصریح کرد: در این دوره به زور قصد داشتند بازوبند کاپیتانی را از من بگیرند، اما من هیچ وقت زیر بار حرف زور نمی‌روم.

وی در پایان از حسین هدایتی بابت رفع مشکل مالیاتیش طلب کمک کرد و گفت: من به دلیل مشکلات مالیاتی چهار سال است که ممنوع‌الخروج هستم. ۴۰۰ میلیون طلب مالیاتی دارم و از هدایتی می‌خواهم تا این مشکل را هر چه سریع‌تر حل کند.
کلیپی در مورد مضرات دخانیات با صدای فردوسی پور پخش شد.
گزارش نود تا نود پخش شد که به اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران پرداخته بود.
گزارش آنالیز تیم های حاضر در لیگ پخش شد.
نادر دست نشان ، (سرمربی صنعت نفت آبادان) و رسول خطیبی (سرمربی ماشین سازی تبریز ) میهمانان بعدی برنامه نود بودند.


دست نشان و خطیبی از وضعیت تیم های خود و راه یافتن به لیگ برتر سخن گفتند. تصاویری از بازی های دو تیم پخش شد که سرمربیان دو تیم در مورد آنها صحبت می کردند.
احمدرضا براتی کارشناس حقوقی فوتبال روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در مورد حکم کمیته انضباطی در مورد محرومیت دو جلسه ای مهدی رحمتی توضیحاتی ارائه داد و اظهار داشت: حکم مهدی رحمتی مشکل دارد چرا که در آن گفته شده حکم رحمتی از فصل آینده اجرا می شود و برای توجیه اشتباهشان به فیفا استناد کرده اند .
وی افزود: اینجا ایران است و دلیلی ندارد به فیفا استناد شود و وقتی بازی جام حذفی را پیش رو داریم رحمتی باید در این دیدار محروم باشد.
برنامه این هفته نود ساعت 2:05 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها