دیدار تدارکاتی دو تیم استقلال و تیم ملی دانشجویان با تساوی چهار بر چهار دو تیم به پایان رسید.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۵
تساوی استقلال مقابل تیم ملی دانشجویان

به گزارش جام جم ورزشی، در این دیدار تدارکاتی استقلال بازی برتری را نسبت به حریفش ارائه داد ولی شاگردان مظلومی براحتی موقعیت‌های گلزنی را از دست دادند و این امر موجب انتقاد سرمربی آبی‌ها از بازیکنانش در بین دو نیمه شد.

استقلالی‌ها در همان دقیقه نخست بازی روی اشتباه عمران‌زاده گل خوردند و در ادامه و در آخرین دقیقه نیمه اول هرائر مگویان بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم این بازی تیم ملی دانشجویان دو گل متوالی در دقایق 70 و 75 به ثمر رساند و در دقیقه 78 با اشتباه مدافع تیم ملی دانشجویان یک گل به خودی ثبت شد و حساب کار سه بر دو شد. در ادامه تلاش‌ دو تیم ادامه یافت و در دقیقه 83 اعلام یک ضربه پنالتی برای استقلال با ضربه برهانی همراه بود و حساب کار سه بر سه شد.

در اواخر این دیدار فرار دیدنی مهاجم تیم ملی دانشجویان بعد از جا گذاشتن حاج محمدی با دروازه‌بان استقلال تک به تک شد و براحتی دروازه استقلال را برای بار چهارم باز کرد اما تنها یک دقیقه بعد یعنی در دقیقه 87 بازی یک ضربه پنالتی دیگر به سود استقلال اعلام شد که این بار فرشید اسماعیلی آن را به گل تبدیل کرد تا حساب کار چهار بر چهار مساوی شود.

ترکیب اولیه استقلال در این دیدار وحید طالب‌لو، هرایر مگویان، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، میثم مجیدی، محمدرضا خرسندنیا، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، بهنام برزای، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری بود که در بین دو نیمه رحمتی، برهانی، حاج محمدی، نورافکن، مومنی به میدان آمدند.

هرچهار گل تیم فوتبال تیم ملی دانشجویان را محمد اوسانی به ثمر رساند.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها