3 مصدوم روانه بیمارستان شدند

جزییات انفجار مهیب در شهرک آپادانا

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اثر انفجار در شهرک آپادانا دیوار 3 واحد مسکونی ریزش کرد و 3 تن مصدوم شدند.
کد خبر: ۹۰۵۷۳۷
جزییات انفجار مهیب در شهرک آپادانا

به گزارش جام جم آنلاین ، جلال ملکی گفت: ساعت 9 صبح امروز وقوع انفجار در ساختمان 8 طبقه در بلوک 46 شهرک آپادانا به آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: حضور آتش نشانان در محل مشخص شد در سه واحد 130 متری طبقات 4،6 و 7 انفجار گاز رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه این حادثه منجر به آتش سوزی نشد، افزود: به دلیل شدت انفجار دیوارهای سه واحد تخریب شد.

به گفته ملکی، در این حادثه یک زون جوان و یک خانم مسن مجروح شدند که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند،همچنین تعدادی از اهالی به علت صدای انفجار دچار شوک شدند.

گفتنی است، بر اساس گزارش کارشناسان آتش آتش نشانی علت حادثه نشت گاز اعلام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یكی از ساكنین شهرك آپادانای تهران
-
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
۰
۰
با سلام،
زیر زمین شهرك آپادانای تهران دارای تونل‌های بهم پیوسته‌ای است كه تاسیسات آب، گاز، برق و تلفن از آن عبور می‌كند، تعدادی از مهندسین ساكن شهرك به كرات به مدیر اصلی شهرك جهت تعویض لوله‌های پوسیده و فرسوده گاز مراجعه كرده‌اند. من از این موضوع بی اطلاع هستم كه مدیر اصلی شهرك به این موضوع رسیدگی نكرده یا نتوانسته با شركت گاز جهت تعویض لوله‌ها به توافق برسد. به هر حال تعویض لوله‌های گاز صورت نگرفت.
متاسفانه چند روز پیش ساكنین بلوك 46 خبر از نشت گاز داده بودند و قرار بود لوله‌ها تعویض شود ولی متاسفانه كمی دیر شد! البته مسئول شهرك میتوانست جلوی این اتفاق را چند سال قبل بگیرد.
- فضای سبز شهرك عالیست، در آن شكی نیست ولی برای آب دادن درختی كه ریشه آن به آب‌های زیر زمینی رسیده نیاز است كه شلنگ آب را 2 ساعت باز بزاریم تا مجبور باشیم 90 میلیون تومان آب‌بها پرداخت كنیم؟
- چرا ساختمان یك طبقه دفتر فارها باید برای زلزله 8 ریشتری بمثال ساختمان 4 طبقه مقاوم سازی شود؟
- فضای سبز شمال شرقی متعلق به ساكنین است چرا تبدیل به بازار میوه شده؟ چرا قیمت میوه‌های بازار میوه شهرك فرقی با مغازه ندارد؟
و از همه مهمتر چرا 2 روز است گاز و آب گرم كل شهرك قطع شده؟ چرا كسی پاسخگو نیست؟ ما از روزنامه متوجه شدیم صدای مهیب آن روز انفجار بود! مدیر شهرك كجاست؟
تكرار میكنم: مدیر شهرك كجاست؟ اگر پیدایش كردید پیشنهاد می‌كنم مصاحبه‌ای با او داشته باشید.
با تشكر، مسئولین جام‌جم آنلاین لطفا حتما این دیدگاه را منتشر نمایید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها