با نگاهی به سال‌‌های گذشته رسانه ملی، می‌توان دریافت که تعامل، همدلی و همزبانی میان این سازمان با دیگر سازمان‌‌های دولتی و غیردولتی، امری جاری و مستمر بوده و البته هست.
کد خبر: ۹۰۵۴۷۴

امروزه شاهد تغییر در مدیریت رسانه ملی و ورود این سازمان به مرحله‌ای تازه هستیم. این یک امر طبیعی است که در جابه‌جایی نخبگان و مدیران، گاهی تغییرات و بلکه چالش‌‌هایی در روابط درون و برون سازمانی دیده شود. بعضا این چالش‌‌ها و اصطکاک بین نیرو‌ها در گام‌های نخست و مرحله گذار مدیریت‌‌ها انجام می‌شود. برای گذر از این مرحله‌گذار، ضروری است تمام بخش‌‌های درون سازمانی و برون سازمانی بیش از پیش، همنوایی و همکاری داشته باشند.

همکاری، همگرایی و تلاش نیرو‌های درون‌سازمانی باعث تثبیت مدیریت جدید شده و در نتیجه سرعت، کمیت و کیفیت تولیدات و برنامه‌‌های سازمان صدا و سیما ارتقا می‌یابد.

همنوایی، همزمانی و همدلی نیرو‌های برون‌سازمانی مانند دولت، مجلس و دیگر نهاد‌ها باعث می‌شود که از یک‌سو موانع گذشته برطرف شود و از سوی دیگر سطح تعاملات رسانه ملی در دوره مدیریتی جدید با این‌گونه بخش‌‌ها افزایش یابد؛ تعاملی که در این برهه حساس و در هجمه عظیم فرهنگی و جنگ نرم علیه ایران اسلامی، به نفع تمامیت کشور و مردم فهیم ایران است. رهبر معظم انقلاب رسانه ملی را قرارگاه مقدم نبرد نرم با دشمن قلمداد کردند؛ دشمنی که باساخت انواع برنامه‌ها در حوزه‌‌های ماهواره و رسانه‌‌های نوین نه تنها جوانان بلکه تمام اقشار و سنین مختلف را هدف گرفته است. لذا شایسته است تمام نهاد‌ها و سازمان ‌ها خود را به نوعی عضو این قرارگاه مقدس بدانند و یار و مددکار رسانه ملی باشند.

همچنین ضروری به نظر می‌رسد که دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن همکاری و تعامل بیشتر با مدیریت جدید سازمان صدا و سیما، در جبران کمبود‌ها و کسری‌‌های مالی رسانه ملی، به تقویت ساختار سازمان و افزایش سطح کیفی و کمی محصولات این نهاد فرهنگی کمک کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرمضان موسوی‌مقدم

معاون امور مجلس و استان‌‌های رسانه ملی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها