یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه کمیسیون امنیت ملی پیگیر دعوت از مسئولان نیروی انتظامی درباره بازداشت یک عامل انفجار دفتر حزب جمهوری در اوایل انقلاب است گفت: مسئولان مربوطه از نیروی انتظامی دعوت خواهند شد و توضیحاتی در خصوص متناقض بودن اسامی مطرح شده ارایه میدهند تا مسئله روشن شود.
کد خبر: ۹۰۵۲۲۱
حضور مسئولان ناجا در کمیسیون امنیت ملی درباره فرد دستگیره شده در آلبانی

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به انتشار اسامی و گمانه زنی های مختلفی در رابطه با فرد دستگیر شده ایرانی در آلبانی گفت: این موضوع در جلسه کمیسیون امنیت ملی مطرح و بنا شد مسئولان مربوطه به کمیسیون دعوت شده و توضیحات لازم را ارایه دهند.

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه از نیروی انتظامی دعوت خواهند شد و توضیحاتی در خصوص متناقض بودن اسامی مطرح شده ارایه می دهند تا مسئله روشن شود.البته تاریخ برگزاری این جلسه هنوز مشخص نشده است و قرار شد اعضای کمیسیون موضوع را پیگیری کنند.

سردار سعید منتظرالمهدی،سخنگوی ناجا روز شنبه در نشست خبری خود، خبر بازداشت یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین را اعلام کرد. وی گفت: به دنبال همکاری‌های پلیس اینترپل و پیگیری‌های پلیس ایران، یکی از عناصر گروهک تروریستی منافقین که در انفجار حزب جمهوری دست داشت در کشور آلبانی شناسایی و دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها