سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه ضمن اشاره به عواملی که موحب رقم خوردن دومین برد تیمش برابر ایران در دیدار تدارکاتی شد، ابراز امیدواری کرد که هر دو تیم فرانسه و ایران صاحب سهمیه المپیک شوند.
کد خبر: ۹۰۴۸۹۳
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه: امیدوارم ما و ایران المپیکی شویم

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی والیبال که به فرانسه سفر کرده است، شنبه شب دومین دیدارکاتی و آماده سازی خود را برابر تیم ملی این کشور برگزار کرد و طی آن متحمل شکست ۳ بر صفر شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که ملی والیبال ایران جمعه شب و در اولین دیدار تدارکاتی نیز ۳ بر یک مقابل میزبان خود شکست خورده بودند.

بعد از اتمام دومین دیدار تدارکاتی تیم های ملی فرانسه و ایران، سرمربی تیم ملی فرانسه ظهارداشت: در این بازی خسته بودیم اما تمرکز خود را حفظ کردیم و توجه خود را روی برطرف کردن اشتباهاتی که در بازی اول داشتیم متمرکز کردیم.

وی ادامه داد: در این مسابقه بهتر سرویس زدیم. در دو ست اول و دوم جنگیدیم اما در ست آخر راحت تر بردیم. من از بازی که در دو ست اول انجام دادیم بیشتر لذت بردم.

تیلیه درباره رقابت های انتخابی المپیک گفت: این مسابقات بسیار سخت است اما امیدوارم ایران و فرانسه بتوانند در کنار هم سهمیه را به دست بیاورند زیرا ما به هم احترام زیادی می گذاریم. امیدوارم در ریو یکدیگر را ملاقات کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها