خریدار گوشی تلفن همراه زمانی که به اطلاعات و فیلم‌های زن فروشنده دست پیدا کرد، مزاحمت‌های تلگرامی خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۹۰۴۸۳۴
مزاحمت تلگرامی دردسر فروش گوشی هوشمند

به گزارش جام‌جم ، روز های پایانی هفته گذشته مردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان‌رضوی از مردی به اتهام مزاحمت‌های تلگرامی برای همسرش شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: یک ماه پیش گوشی تلفن همراه همسرم خراب شد. زمانی که آن را نزد مرد تعمیرکاری بردیم او مدعی شد گوشی دیگر درست نمی‌شود، اگر هم درست شود باید هزینه زیادی برای تعمیر آن بپردازیم. ما که دیدیم تعمیر گوشی به صرفه نیست، آن را به همان مرد تعمیرکار به مبلغ 700هزار تومان فروختیم. با گذشت دو هفته از این ماجرا، مردی که نمی‌دانم شماره تلفن همسرم را از کجا آورده بود، شروع به مزاحمت‌های تلفنی برای وی کرد. این مرد مدعی بود از اقوام‌مان است و عکس و فیلم از همسرم دارد.

شاکی تصریح کرد: برای این که سر از کار او در بیاورم. حتی به جای همسرم شروع به صحبت با مرد غریبه کردم تا به هویت واقعی او دست پیدا کنم، اما موفق به این کار نشدم. این شرایط آن‌قدر برایم سخت و غیرقابل تحمل بود که دیگر به همه مردان فامیل خود و همسرم مشکوک شده بودم.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی،‌ تحقیقات پلیس فتا ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش ردپای مردی در این پرونده به‌دست آمد و او در اطراف شهر مشهد دستگیر شد.

متهم که مردی بدنساز بود با انتقال به پلیس فتا بازجویی شد و به مزاحمت‌های تلگرامی برای همسر شاکی اعتراف کرد و گفت: من گوشی تلفن هوشمند را از مرد تعمیرکار خریدم. زمانی که گوشی را بازبینی کردم اطلاعات، عکس و فیلم‌های موجود در آن را به‌دست آوردم. با توجه به این که شماره صاحب قبلی گوشی ثبت بود، وسوسه شدم مزاحم این زن شوم. بنابراین مزاحمت‌های تلگرامی‌ام را شروع کردم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی دراین‌باره گفت: برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها