سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: تا زمانی که شاهد مداخله جریان‌های خارجی در سوریه هستیم، به کمک های مستشاری خود به این کشور ادامه می‌دهیم.
کد خبر: ۹۰۴۶۵۸
کمک‌ های مستشاری ایران به سوریه ادامه می یابد

به گزارش جام جم آنلاین، حسین جابری انصاری عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مصطفی بدرالدین در دفتر حزب الله لبنان در تهران، در جمع خبرنگاران با محکومیت ترور این فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان اظهار داشت: متاسفانه امکانات امت اسلامی که باید علیه جریانات صهیونیستی باشد، در جریانات داخلی و مسیر اشتباهی بکار گرفته می شود؛ اگر این سیاست اشتباه ناشی از تاثیرپذیری از رژیم صهیونیستی نباشد، قطعا در راستای اهداف و خواسته های آن است.

وی با اشاره به مسئله فلسطین گفت: مسئله فلسطین باید جایگاه خود را در جهان اسلام پیدا کند و مجددا به این مسئله توجه شود و به جای درگیری های داخلی و در اختیار قرار دادن توانایی های امت اسلامی در جهت جنگ های ویرانگر داخلی که بر علیه منافع امت اسلامی است، امکانات باید به سمت رژیم صهیونیستی و دشمن اشغالگر که در طول چند دهه گذشته باعث به هم ریختگی در منطقه غرب آسیا بوده است، حرکت کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تصریح کرد: این مناسبت برای توجه پیدا کردن به عموم امت اسلامی و توجه مجدد به مسئله فلسطین است.

جابری انصاری با بیان اینکه حزب الله به عنوان جنبش اسلامی تمام هستی خود را در جهت مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار داده است، افزود: تقدیم رهبران و فرماندهان در این مسیر، حزب الله را قطعا از اراده خود برای تداوم مقاومت و ایستادگی منحرف نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین برای حزب الله و مقاومت اسلامی اهمیت دارد، اظهار داشت: امیدواریم این وقایع تلخ، جریاناتی را که ادعای اسلامی بودن دارند، در سطح منطقه متوجه دشمن اصلی یعنی رژیم صهیونیستی کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: شاهد پایان درگیری های داخلی در مسیر آزادی فلسطین هستیم،

جابری انصاری همچنین بر این مسئله که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران سوریه به راه حل سیاسی تاکید کرد، افزود: تا زمانی که بحران سوریه در جریان است و شاهد مداخلات و جریانات و دولت های خارجی برخلاف منافع ملت سوریه هستیم، جمهوری اسلامی در پاسخ به درخواست دولت سوریه کمک های مستشاری خود را ادامه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها