دل پر کی‌روش از علی کفاشیان بر سر یک ساختمان

مشکل کارلوس رئیس قبلی است؟

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در تازه‌ترین مصاحبه خود پس از اولین جلسه با مهدی تاج، به انتقاد از علی کفاشیان پرداخت. رئیس سابق فدراسیون فوتبال در حال حاضر نایب رئیس اول مهدی تاج است و می‌گویند در انتخابات نقشی کلیدی داشته است.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۱
مشکل کارلوس رئیس قبلی است؟

این همان باوری است که کارلوس کی‌روش هم دارد. سرمربی تیم ملی معتقد است کفاشیان در انتخابات نقش اصلی را بازی کرده و حالا احتمالا فدراسیون دوباره با سیاست‌های او اداره می‌شود. این اتفاق از نظر کی‌روش اتفاق خوب و مناسبی نیست. این مربی به قدری از دست رئیس قبلی فدراسیون ناراحت است که در مصاحبه دوشنبه شب خود گفت: «اتفاقاتی که در گذشته رخ داد تحت رهبری رئیس سابق فدراسیون فوتبال و اعضای پیشین هیات رئیسه به صورت شفاف معلوم کرد که فدراسیون نیازی به خدمات بنده ندارد.

همین‌طور این اتفاقات نشان‌دهنده رفتارهای کاملا غیرمحترمانه‌ای است که دیگر برایم قابل قبول نخواهد بود.» اما کی‌روش از چه اتفاقاتی حرف می‌زند؟ شاید در ظاهر به نظر برسد منظور او همان فراهم نشدن امکانات از جمله زمین تمرینی، لباس و بازی دوستانه است اما ناراحتی اصلی کارلوس از مرکز تخصصی تمرینی است که تبدیل به ایفمارک شد. او این روزها بشدت از این اتفاق ناراحت است و حتی قصد داشت در مصاحبه‌ای جنجالی، توضیحاتی در این باره بدهد.

در آخرین جلسه کی‌روش با کفاشیان و اعضای هیات رئیسه، قرار شد این مرکز تخصصی تمرینی که خود او نقشه‌اش را کشید و پیگیر ساختش بود، از ایفمارک بگیرند و به او برگردانند اما کفاشیان این کار را نکرد. کارلوس پیش از ترک تهران اصرار داشت وقتی برمی‌گردد، فدراسیون این مرکز را که متعلق به اوست، بازپس بگیرد و در اختیار تیم‌های ملی قرار دهد. حتی در جلسه‌ای که افشین پیروانی با وزیر ورزش داشت، گودرزی قول داد این مرکز را در اختیار تیم ملی قرار دهد اما وزیر خودش جزو اولین کسانی بود که پس از افتتاح این مرکز و تبدیل آن به یک مرکز پزشکی، به فوتبال ایران تبریک گفت!

تمام دلخوری کی‌روش از کفاشیان به همین مرکز و گرفتن آن از تیم ملی برمی‌گردد. کارلوس وقت زیادی روی کشیدن نقشه ساخت این مرکز گذاشت و هر روز صبح به این ساختمان سر می‌زد تا مراحل ساختش را پیگیری کند. او مدام تاکید می‌کرد قرار است این مرکز یادگاری از او در فوتبال ایران باشد اما سرانجام کفاشیان با امضای خود، آن را به ایفمارک داد تا تبدیل به مرکز پزشکی شود و به دست افراد دیگری بیفتد. حالا بزرگ‌ترین مشکل کی‌روش در فدراسیون نه اسدی و ترابیان که علی کفاشیان است. او خیلی شفاف اعلام کرد که کفاشیان رفتار غیرمحترمانه‌ای با تیم ملی و شخص خودش داشته است. این نشان می‌دهد که حالا کی‌روش با مشکل تازه‌ای در فدراسیون روبه‌رو است.

مائده محقق

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها