سرمربی تیم ملی چند روز پس از تغییر و تحولات در فدراسیون فوتبال بدون اینکه نامی از کفاشیان بیاورد، رفتارهای «رئیس سابق فدراسیون» را غیرمحترمانه خواند.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۵
کی‌روش: امیدوارم با تاج به توافق برسیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌ٰروش درباره جلسه‌ روز دوشنبه با مهدی تاج اظهار داشت: در ابتدا این فرصت را داشتم تا تبریک خود را به آقای تاج به دلیل انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات اخیر عرض کنم. این فرصت دست داد تا برای ایشان از صمیم قلب بهترین آرزوها و همچنین موفقیت را در آینده داشته باشم. مطمئنا ایشان چالش‌های بزرگی پیش‌رو خواهد داشت، نه تنها از بعد توسعه فوتبال بلکه در راه صعود به جام جهانی 2018.

وی افزود: بخش دوم جلسه به صحبت درباره دلایل و وقایعی که مرتبط با درخواست استعفای بنده می‌شد، اختصاص داشت. حتی با وجود در نظر گرفتن عشق و تعهد بنده نسبت به فوتبال ایرانی، مخصوصا بازیکنانم، کادر زحمتکشم و مخصوصا هواداران دوست داشتنی فوتبال ایران به این نتیجه رسیدیم که برای حفظ بهترین منافع تیم ملی باید در آینده در دو مسیر جدا از هم حرکت کنیم. اتفاقاتی که در گذشته رخ داد تحت رهبری رئیس پیشین فدراسیون فوتبال و اعضای پیشین هیئت رئیسه به صورت شفاف معلوم کرد که فدراسیون نیازی به خدمات بنده ندارد.

سرمربی تیم ملی کشورمان تصریح کرد: همینطور این اتفاقات که توسط رئیس سابق فدراسیون و اعضای پیشین هیئت رییسه صورت پذیرفت، نشان دهنده رفتارهای کاملا غیرمحترمانه‌ای است که دیگر برایم قابل قبول نخواهد بود.

کی‌روش ادامه داد: می‌خواهم از آقای تاج بابت صبر محبت‌آمیزشان و همینطور توجه ویژه‌ای که نسبت به تیم ملی و بنده از خود نشان دادند قدردانی کنم. آشکارا این شرایط به وجود آمده شرایطی بسیار غیرمنصفانه و ناصحیح برای ایشان است و بنده می‌خواهم از ایشان بابت این عذرخواهی کنم. همینطور می‌خواهم از ایشان به دلیل توجهی که به دلایل صحبت‌ها و کلمات بنده داشتند قدردانی ویژه داشته باشم و می‌خواهم از حمایت‌ و درک متقابل آقای تاج تشکر کنم و امیدوارم در جلسه بعدی ما که چهارشنبه خواهد بود بتوانیم یک توافق دوستانه و متقابلی را نهایی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احمد از تهران
-
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
۰
۰
كی روش جان در مدیریت كلان فوتبال فعلی همه سر ته یه كرباسن این افراد تمام با روابط به مقام رسیدن وپیشكسوتان فوتبال یا خانه نشینن ویا در حاشیه هستن.، زیاد دل به این افراد حاضر نبند،فكر نكن معجزه شده اینا با هم صندلی عوض كردن

نیازمندی ها