عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اشاره به اینکه فردا جلسه این کمیسیون به بررسی ابعاد حقوقی احقاق حق برداشت غیر قانونی اموال ایران توسط آمریکا اختصاص خواهد داشت گفت: به همین منظور جلسه فردا با حضور خانم امین زاده و مسئولانی از وزارت خارجه و بانک مرکزی برگزارمی شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۳۴
کوثری: معاون حقوقی رییس جمهور و مسئولانی از وزارت خارجه و بانک مرکزی فردا به کمیسیون امنیت می آیند

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به دستور هفته گذشته لاریجانی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم برای پیگیری ویژه پرونده برداشت 2 میلیارد دلاری از دارایی های ایران از سوی آمریکا گفت: کمیسیون امنیت ملی از این پس با دستور رییس مجلس این موضوع را دنبال می کند.

وی ادامه داد: به همین منظور فردا کمیسیون امنیت ملی نشستی را با حضور مسئولان مربوطه از جمله الهام امین زاده(معاون حقوقی رییس جمهور)و مسئولانی از وزارت خارجه و بانک مرکزی برگزار خواهد کرد.

کوثری افزود: ابعاد حقوقی احقاق حق برداشت غیرقانونی اموال جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا با حضور مسؤولان بررسی خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اظهار داشت: خوش‌بینی بیش از حد به آمریکا و اروپا باعث گستاخی دشمنان شده و به این شکل وقیحانه به اموال ملت ایران که متعلق به همه افراد جامعه است، تجاوز و دو میلیارد دلار دزدی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها