عضو کمیته 3+7 نفره منتخبان اصولگرا در مورد احتمال ریاست لاریجانی برفراکسیون متبوعش گفت: هنوز در این رابطه بحثی صورت نگرفته است اما بعید به نظر می رسد که رییس مجلس و رییس فراکسیون اصولگرایان یک نفر باشد.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۹
دعوت همزمان فراکسیون اصولگرایان و اصلاح طلبان از منتخبان مستقل مجلس دهم

حمید رضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه طی روزهای آینده جلسه فراکسیون فراگیر اصولگرایان و مستقلین برگزار خواهد شد گفت: این نشست شامل تمام سلایق اصولگرایی و مستقلین خواهد بود.

وی ادامه داد: در این جلسه در مورد هیئت رییسه مجلس تصمیم گیری خواهد شد و اگر به نتیجه ای نرسیم احتمالاجلسه بعدی هم برگزار خواهد شد.

فولادگر انتخاب هیئت رییسه مجلس را اولویت اصلی این فراکسیون عنوان کرد و افزود: در مورد هیئت رییسه خود فراکسیون و نامگذاری آن در فرصت های بعدی اقدام می شود.

این عضو کمیته 3+7 نفره منتخبان اصولگرا، در مورد احتمال ریاست آقای لاریجانی برفراکسیون متبوعش گفت: هنوز در این رابطه بحثی صورت نگرفته است اما بعید به نظر می رسد که رییس مجلس و رییس فراکسیون فراگیر اصولگرایان یک نفر باشد.

نماینده مردم اصفهان همچنین درباره نام فراکسیون فراگیر اصولگرایان گفت: اسامی و پیشنهادات بسیاری در این رابطه مطرح است اما هنوز جمع بندی در این رابطه صورت نگرفته است.

محمد صادقی،منتخب مردم تهران و عضو فراکسیون امید نیز در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اینکه نشست بعدی فراکسیون امید روز سه شنبه 28 اردیبشهت برگزار می شود گفت: تصویب اساسنامه فراکسیون و انتخاب هیئت رییسه فراکسیون دو دستورکار اصلی نشست خواهد بود.

وی ادامه داد: قاعدتا در این نشست آقای عارف به عنوان رییس فراکسیون امید انتخاب خواهد شد اما در هر صورت برای انتخاب رییس فراکسیون رای گیری می شود و در ضمن مباحثی نیز در خصوص هیئت رییسه مجلس نیز مطرح می شود.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم اظهار داشت: برای این نشست به جز اعضای فراکسیون امید از مستقلانی که تمایل به عضویت در این فراکسیون دارند نیز دعوت خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها