دبیرکل حزب‌الله لبنان با هشدار درباره خطر توطئه آمریکا و هم پیمانانش علیه مقاومت در منطقه؛ استفاده از تروریست‌ها برای نابودی مقاومت را یک «نکبت بزرگ» توصیف کرد.
کد خبر: ۹۰۴۲۴۵

به گزارش شبکه العالم، سیدحسن نصرالله در آغاز این سخنان گفت: داعش پس از شکست در جبهه‌ها از مردم عادی در روستاها و شهرها انتقام می‌گیرد، در سوریه نیز وقتی که (داعش) در تدمر شکست خورد در دمشق دست به انفجار زد. وی با اشاره به مصاحبه یک ژنرال بازنشسته آمریکایی و از فرماندهان سابق ناتو به نام «کلارک» با شبکه سی.‌ان.‌ان گفت: واشنگتن و هم‌پیمانانش، داعش را برای نبرد با حزب‌الله به وجود آوردند.

وی افزود: آنان [آمریکایی‌ها] می‌خواهند داعش در مرزهای شرقی و غربی ایران و حتی اگر بتوانند داخل این کشور باشد و نظام سعودی نیز در جهت تحقق همین موضوع در لبنان تلاش می‌کند. نصرالله تاکید کرد: به مسلمانان شیعه و سنی می‌گویم که نبردی بین اهل سنت و شیعیان نیست و این نبرد هیچ‌گونه جنبه مذهبی ندارد. همه ما باید درخصوص نبرد کنونی با داعش، النصره و گروه‌های وابسته به آنها آگاه و با بصیرت باشیم. این نبرد با گروه‌هایی وحشی است که آمریکا و غرب آنها را برای نابودی محور مقاومت ایجاد کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها