نخستین بازی آبی‌پوشان بدون تماشاگر

محرومیت تماشاگران استقلال تایید شد

باشگاه تراکتورسازی تبریز از دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال شکایت کرد.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۲
باشگاه تراکتورسازی از مهدی رحمتی شکایت کرد

به گزارش جام جم ورزشی ، سایت باشگاه تراکتورسازی نوشت:«متأسفانه پس از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال برخی افراد بی اخلاق که به همگان ثابت شد همچنان نتوانستند شکست در مستطیل سبز را پذیرا باشند و اقدام به برخی اظهارات تأمل‌برانگیز نمودند.

در این راستا دروازه‌بان تیم استقلال تهران طی اظهارنظری عجیب مدعی شده است که تیم تراکتورسازی به خاطر تسویه‌حساب‌های شخصی خود با استقلال همه فکر و ذکرشان به این بازی بوده و به الهلال باختند و به خاطر بازی با استقلال تیم دوم را به میدان فرستادند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که تیم تراکتورسازی به دلیل حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا مجبور بود هر 4 روز یکبار در شهرها و کشورهای مختلف به مصاف حریفان برود و کمتر از سایر تیم‌ها فرصت استراحت داشت و مجبور بود در برخی بازی‌ها تغییراتی در ترکیب داشته باشد تا ریکاوری انجام گیرد.

تیم تراکتورسازی با داشتن بازیکنان یکدست و متحد ترکیب اصلی و ذخیره‌ای ندارد و در دیدار مقابل الهلال نیز توانایی پیروزی در عمان را داشت ولی در اوج بدشانسی نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد هر چند که در مصاف با الهلال در روزی که میهمان بود توانست نماینده سعودی ها را با اقتدار شکست دهد و بعنوان تیم اول گروه مرگ، نام ایران را در آسیا پر آوازه نگه دارد لذا بهتر است به‌جای اظهارنظرهای غیر مسئولانه در مورد تیم‌های حریف به فکر تیم خود باشند و اخلاقیات را در فوتبال رعایت کند.

نفرات حاضر در زمین پس از پایان دیدار شاهد بودند که دروازبان تیم استقلال، تیم مردمی و پرطرفدار تراکتورسازی را مورد اتهام قرار داده است. لذا با توجه به اظهارات مطرح‌شده، تیم تراکتورسازی نماینده ایران اسلامی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا بر خود فرض می‌داند تا در احقاق حقوق خود از طریق کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موارد را پیگیری نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲
۰
۰
خوب است كه آقای رحمتی قدری تامل بكند چون میادین ورزشی محل تسویه حساب های شخصی نیست
احمد
-
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
۰
۰
یه نظر بوده دیگه چرا شلوغش میكنین

نیازمندی ها