در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛

تغییراتی میان برخی وزرا و استانداران در راه است

یک نماینده مجلس با اشاره به اینکه شاهد تغییراتی میان برخی وزرا و استانداران خواهیم بود گفت: دولت برای حرکت رو به جلو در اقتصاد و سایر زمینه ها تغییراتی در میان اعضای کابینه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۵
تغییراتی میان برخی وزرا و استانداران در راه است

محمد جواد کولیوند در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به اخباری در مورد تغییر برخی استانداران گفت: با توجه به گذشت دو سال از دولت یازدهم طبیعی است که اگر بخواهد حرکت رو به جلو در اقتصاد و سایر زمینه ها همچنین پیشرفت استان هایی که پتانسیل های خوبی دارند باید تغییراتی در وزرا و استانداران ایجاد کند.

وی ادامه داد: دولت ها وقتی بر سر کار می آیند کابینه و تیم دلخواهشان را می چینند و برخی از اعضای کابینه و یا منصوبان دولت نیاز به زمان دارند تا مشخص شود که آیا قادر به اجرای منویات دولت هستند یا نه؛به همین دلیل دولت باید به آنها اجازه نشان دادن عملکردشان را بدهد.

نماینده مردم کرج در مجلس نهم افزود: در حال حاضر و با توجه به گذشت چند سال مشخص شده است که کدام یک از وزرا و استانداران عملکرد ضعیفی دارند،به همین دلیل شاهد تغییر برخی از وزرا و استانداران خواهیم بود.

کولیوند در عین حال اظهار داشت: می توان در مورد اینکه کدام یک از وزرا تغییر خواهند کرد حدس هایی زد اما بهتر است با توجه به اینکه در جایگاه نمایندگی قرار دارم از بیان اسامی آنها خودداری کنم.

روز گذشته فرج الله خبیر معاون سیاسی استانداری خوزستان به عنوان سرپرست استانداری خوزستان معرفی شد،این در حالی است که به گزارش برخی خبرگزاری ها در حالیکه قرار بود نشست خبری استاندار سابق خوزستان روز گذشته برگزار شود، ناگهان معاون وزیر کشور برای تودیع وی وارد استانداری خوزستان شد.

اماحسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور درباره شایعات مطرح شده مبنی بر برکناری استاندار خوزستان گفت: برکناری در کار نیست، استاندار خوزستان مدت ها قبل درخواست بازنشستگی کرده بود اما وزیر کشور به دلیل شرایط انتخابات با این موضوع مخالفت کرد .وی ادامه داد: با توجه به اصرار استاندار خوزستان با بازنشستگی وی موافقت و با حکم وزیر کشور به عنوان مشاور وی منصوب شد.

در همین حال محمدحسین مقیمی،معاون سیاسی وزیر کشور چند روز گذشته در پاسخ به این سوال که با توجه به تغییر فرمانداران در استان خوزستان آیا تغییر استانداران و فرمانداران در دستور کار وزارت کشور قرار دارد، گفته بود : تغییر استانداران و مدیران همیشه در دستور کار وزارت کشور وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها